Recenze (95)
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Lepší než jednička a za mně i lepší než poslední triologie Star Wars.
Duna: Část druhá (2024)
Chtěl jsem napsat nejlepší sci-fi od dob ,ale to bych se musel vrátit hodně do minulosti než vznikl nějaký Marvel nebo Star Wars Disney univers .Film si za mně vysloužil nejlepší počin za poslední dvě dekády a kdo dal menší hodnocení než 4 hvězdičky tak buď je troll nebo neví co to je film
Echo (2024) (seriál)
Ehmmm jakože celých 5 dílů čekáte nějaký epický finále nebo DD a ono nic za mně teda nuda a nebýt kingpina tak tomu dám jen dvě hvězdy.
Aquaman a ztracené království (2023)
Když si vezmeš manuál podle knížky vařila kočička s pejskem dort . Hrozná slátanina i ty vtipy nebyli vtipný.
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Není to dokonalé,ale jsou tam věci co jsme v prvních třech dílech tak milovali,ale asi je třeba předat otěže mladším.
Ahsoka - Část 3: Čas odletu (2023) (epizoda)
Tak tenhle díl utekl jako voda další prosím.Scéna Ashoky v vesmíru famózní.
Star Trek: Podivné nové světy - Podprostorová rapsodie (2023) (epizoda)
U některých věcí jsem se nasmál a zas za některé by se producenti měli smažit v pekle :-D
Transformers: Probuzení monster (2023)
Tak na zabavnej večer v pohodě hodně hyperkorektních hovadin a 3D sraček,ale zas dobrý songy tam byli.
Star Trek: Picard - No Win Scenario (2023) (epizoda)
Nevěřil jsem ,že se dočkám klasického startreku a tahle serie konečně mi ho navrácí.
Avatar: The Way of Water (2022)
Visual v 3D je fakt něco nádherného a vše co asi přijde do kina bude vypadat jako rozmazaný odpad,ale 5 hvězd nemůžu s čistým s vědomím dát, protože příběh je klasické klišé kdy se rodina musí spojit proti společnému nepříteli+ nějaké eco žvásty.Jako celek film je fakt super vhodný pro celou rodinu a po visuální stránce posunuje kinematografii dále.