Recenze (59)
Americký chopper (2003) (pořad)
Tyhle rádoby motorky to není nic pro mě .Nebýt ostatních firem nesloží ani tuk jen skládačka vždyt ani nemaj svoji lakovnu jen svářečka a nadávání
Avatar (2009)
Šmoulové podle Camerona děj nudnej a trapnej podle jen jen pytel peněz to zvednul od ultra odpadu scénáře US masáž reklamou a pár teda hromada spec. efektů to stejně nevytrhne ODPAD
Barbar Conan (1982)
srdcovka kdo asi pustí třeba dnes poprvé tak ho to třeba nezaujme... Arnold jako Kratos z herní serie God of war
Bastardi (2010)
filmově slabé jako dokument to beru
Bastardi 3 (2012)
beru to jako dokument co se tu děje
Byli jednou dva písaři (1972) (seriál)
Skvost našich seriálů z dob kdy byla ulice vážně jen ulice
Cesta do středu Země (2008)
Tuhle trapárnu bych nechal sledovat jen za trest
Den Šakala (1973)
Knížku čtu každý rok v létě doporučuji a film se jí drží hodně přesně také doporučuji 100%
Díky za každé nové ráno (1994)
Dost slabé nějak to nudí a film je dost divnej a k Pawlowské Halině zasedne dvě místa v šalině autor M. Vališ
Dlouhá míle (1989) (seriál)
Parádní seriál baví me stále a super hudba možná tohle by byl dobrej remake seriálu do součastné doby vrcholového sportu než sanitka třeba no stejně by to byla blbost beru z5 a stále čekám až bude Ondřej bojovat o placku na OH a Dannysek4U nejsi určitě jedinej