Recenze (45)
Juno (2007)
Ellen Page si to krasne kradne cele pre seba, naco ostatnych hercov.
Temný rytíř (2008)
Preco takyto herci odchadzaju...?
Sedm životů (2008)
Najvecsi filmový zazitok tohto roka! Po Dark Knightovi som mal v oscaroch jasno. Heath Ledger bola moja jednoznacna volba. Potom vsak prisiel Will Smith. Cosi viac ako dve hodiny naprosto skvelý, koncentrovany výkon, ktorý robi tento film filmom. Silny pribeh okorenený vyborným výkonom si dufam vsimnu aj ti kompetentny. Will s Muhammadom Alim a |Chrisom Gardnerom to nevyslo, Ben Thomas to dostane!
Erasmus a spol. (2002)
barcelona, studentsky zivot a radiohead tak to uz hej,,,
Mesto tieňov (2008) (seriál)
Ako je to mozne ze neobsadili Kramara a Studenkovu..:D
Ztraceno v překladu (2003)
dokonalost sama o sebe
Katastrofy (1999) (TV film)
skoda toho spracovanie, namet nie je zly, vyprava, vhlavna postava a gradacia deja je vsak velmi slaba
Lola běží o život (1998)
Nebyt tych animovanych scen, a niektorych tupych zaberov kamery tak by som dal 7 hviezdiciek
Ordinácia v ružovej záhrade (2007) (seriál)
Sposob akym je serial natoceny je strasny, prepacte ale taketo serialy natocene skoro VHS kamerov by uz nemali patrit na TV obrazovku. Jednoznacne by si mali tvorcovia brat príklad zo seriálu Rodinne Tajomstva, ktorý vdaka strasnemu scenáru a námetu nemal uspech, no spracovanie tohto serialu a cela supervizia bola aj nad slovenske pomery. Ale spat k OvRZ. Dialógy su casto strasne, no citim tam snahu o zlepsenie oproti ceskemu originálu alebo serialu Medzi nami. Herecke obsadenie nie je az take katastrofalne, no prepáčte ale ked vidim na TV obrazovke "stare zname tváre" tak sa mi 5 hviezdiciek udeluje velmi tazko. Z coho som bol prekvapeny je herecký výkon hlavnej postavy. Tomáš Maštalír je celkom slusný a niekedy aj velmi prostoduchucký scenár zvlada s poojnou tvarou...***
V plném slunci (1960)
Každopádne lepšie ako remake Talentovaný pän Repley