Recenze (189)
Air Force One (1997)
Ďalší mierne podpriemerný akčný film, ktorý potápa môj "obľúbenec" Garyho Oldmana, nedostatok napätia a vôbec celková "blbosť" podobných filmov.
A.I. Umělá inteligence (2001)
Nech bolo toto akokoľvek dojímavé, zas tak veľmi ma to nechytilo. Rozhodne to bolo všetko inovatívne, pekné, ale ak chce niekto natočiť takúto metaforu, scenár by mal byť napísaný predsalen elegantnejšie.
Akta X (1993) (seriál)
V jednom čase som obľúbenejší seriál nemal. Najlepšia vec na "dobrú noc" :)
Akta X - Film (1998)
Úroveň podobná seriálu, aj keď možno trošičku horšie.
Americká krása (1999)
"I quess I could be pretty pissed off about what happend to me. But it's hard to stay mad when there's so much beauty in the world. Sometimes I feel like I'm seeing it all at once and it's too much. My heart feels up like a balloon thats about to burst. And then I remember to relax. And stop trying the hole lone do it. And then it flows through me like rain. And I can't feel anything but graduate for every single moment of my stupid little life. You have no idea what I'm talking about. But don't worry. You will some day." - Som rád, že chápem. A milujem filmy, ktoré sa stotožnujú s mojimi pocitmi.
Amistad (1997)
Zaujimavý skutočný príbeh plný známych hercov, v ktorom však bola Spielbergova réžia dosť nevýrazná. Málo veľkolepé, málo emócií, málo spielbergovské. Dry Your Tears Africa je jeden z najlepších hudobných počinov Johna Williamsa.
Amores perros - Láska je kurva (2000)
Zdá sa mi, že väčšina dobrých filmov z posledného obdobia končia dvomi spôsobmi. Proslovom hlavného hrdinu, alebo nejakým činom, ktorý symbolizuje celý film. Zdá sa mi to logické a nemám proti tomu žiadne námietky. Režisér Amoress Peros sa rozhodol zaradiť do druhej skupiny, v jeho konci nemajú slová miesto, rovnako ako v celom filme sú slová až na druhom mieste po stvárnení pocitov(no nie je to Lynch, alebo Hitchcock). A kedže herci excelujú, dokážeme pocity hrdinou filmu chápať. A kde sú negatíva? Neviem! Láska nie je Kurva, život nie je Kurva, to všetko mám rád. Skôr ja som Kurevsky hnusný, že tomuto filmu dávam "len" 4 hviezdičky.
Anglický pacient (1996)
No neviem, čakal som úplne niečo iné ako bežný(nooo) slaďák. Bolo to dosť dlhé a malo to zaujímavé exteriéry a zopár zaujimavých motívov. Ale celkovo mi to pripadalo dosť nudné a vôbec také - nijaké. Postupne sa mi to vytráca z pamäte.
Apollo 13 (1995)
Vlastne som chcel dať najprv 4 hviezdičky, ale ako tak nad tým rozmýšlam ten film nie je ničim vyjnimočný. Máme svojich hrdinov, držíme im palce, ale napätie akoby nás obchádzalo. Navyše keď sa pozriem do súčastnosti ani tie efekty už nie sú také skvelé. A keď to nemôžem braťani ako zábavu ani v tom nemôžem hladať nebodaj niečo hlbšie tak to môže byť iba priemerný film.
Babí léto (2001)
Nezapomenuteľný film pána Brodského. Škoda, že on sám bol tým z "nižšieho poschodia". Brilantne natočené(napr. geniálne stupňovanie atmosféry pri scéne z mlynčekom na mak).