Recenze (189)
Road Trip (2000)
No nič lepšie som zatiaľ z tohto žánru nevidel.
Mravenec Z (1998)
Po pravde, animákom moc neverím, ale tento rozhodne stál za to. Päťku mu zatiaľ nedám, to si schovávam pre Bug's Life, ale rozhodne ma to presvedčilo viac ako vyhlásený Shrek.
Babí léto (2001)
Nezapomenuteľný film pána Brodského. Škoda, že on sám bol tým z "nižšieho poschodia". Brilantne natočené(napr. geniálne stupňovanie atmosféry pri scéne z mlynčekom na mak).
Vyjednavač (1998)
Kto by čakal, že z celého 10 dňového nabitého voľného vyslielania HBO ho najviac osloví práve tento pomerne neznámy snímok? Ja určite nie a...bol som ohromený. Presvedčívý Jackson, dokonalý Spacey - fakt tvrdé.
Pán prstenů: Dvě věže (2002)
Nič nemám proti tejto časti ako celku, podľa môjho názoru nijako výrazne nezaostáva za prvou časťou. Two Towers bola smutnejšia, chraktery sa prehĺbili, tak ako sa zrýchľuje dej, tak sa aj posolostvo celej trilógie začína zvýraznovať. Fantázia ľudí však asi nikdy nefuguje rovnako, zvlášť Tolkienov svet je veľmi pružný a v jednotke som mal asi len šťastie, že sa všetky moje predstavy v podstate zhodovali s obrazom, ktorý bežal pred mnou. Po zhliadnutí TTT musím skonštatovať, že nie všetko bolo rovnaké ako moje "zidealizované" predstavy. Tak napríklad rejav Gluma a Entov som si predstavoval trochu inak a nebudem zakrývať, že mi to trochu vadilo. A to je tak asi všetko, čo sa dá z mojej strany tomuto inak vyšperkovanému filmu vytknúť.
Minority Report (2002)
Som jeden z mála ľudí, ktorým sa tento akčný sci-fi filmík nepáčil až tak veľmi. Tom Cruise dostal postavu pre ktorú je priam stvorený a vizuálne bol Minority Report ďalším veľkým dielom Kaminského, no ako thriller s prekavpivým záverom u mňa zlyhal trochu skorej odhadnutým koncom a v istých pasážach trochou neprehladnosti.
Něco na té Mary je (1998)
Vynikajúca komédia s množstvom zaujímavých postáv. Súhlasím s MacGyverom.
Příběh z Bronxu (1993)
Z môjho slabého prehľadu gangsteriek, je to po Godfatherovi najlepší výtvor. Rozhodne ho radím pred podobné, oveľa menej zaujímavejšíe, omnoho známejšie a oceňovanejšie Goodfellas.
Čistá duše (2001)
V prvom momente očarujúce. Na druhej strane veľmi prázdne, trochu neoriginálne. Na tretej strane perfektné herecké výkony a na štvrtej strane jeden z najgýčovejšie oscarovských filmov aký bol za posledné obdobie natočený. Dokonca ani ja - človek, ktorému tieto gýčovitosti nevadia mám v tejto oblasti výhrady. Napriek tomu som bol s filmom na výsosť spokojný pretože bol silný, dojemný a v prvom momente bezchybný. Beatiful Mind určite nie je čistokrvne 5-hviezdičkový film, mohol by byť po určitých drobných charakterových zmenách, ktoré mi celkom nesedeli. Bezprostredne po filme by som dal asi 5, teraz volím 4.
Maverick (1994)
Boli časy keď som nemal veľa obľúbenejších filmov a Maverick je ten najlepší z Melom Gibsnom, aký som videl. Ten film má proste drajv a sú to veľmi silné štyri hviezdičky.