Recenze (189)
Babí léto (2001)
Nezapomenuteľný film pána Brodského. Škoda, že on sám bol tým z "nižšieho poschodia". Brilantne natočené(napr. geniálne stupňovanie atmosféry pri scéne z mlynčekom na mak).
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Tento film som bohužial počas doby keď bežal v kinách nejak ignoroval a teraz mi je to trochu ľúto. Po nudnom a nič nehovoriacom začiatku som sa trochu zľakol, no moje obavy boli naštastie neopodstatnené - akonáhle sa dostane prvý vrtuľník na ulicu z filmu už nespustíte oči. Nie je to však vôbec film o akcii, myslím si, že keby z neho vypustili akúkoľvek vojnu a bola by tam iba ten krásny obraz a hudba, aj tak by ten film stál za to a spolu so zbraňami a mŕtvolami je to ten najdokonalejší obraz vojny(ktorá je ako vždy aj tu zbytočná) aký som kedy videl. Navyše sa na rozdiel od Ryana vôbec na nič nehrá, no ak by som tomu mal niečo vytknút tak v závere ktosi hovorí, že vojna je o "človeku vedľa seba". Ak to je naozaj tak, tak to je veľmi malá motivácia preto aby sa človek stal vojakom, kedže ľudí vedľa seba máme aj doma.
Čistá duše (2001)
V prvom momente očarujúce. Na druhej strane veľmi prázdne, trochu neoriginálne. Na tretej strane perfektné herecké výkony a na štvrtej strane jeden z najgýčovejšie oscarovských filmov aký bol za posledné obdobie natočený. Dokonca ani ja - človek, ktorému tieto gýčovitosti nevadia mám v tejto oblasti výhrady. Napriek tomu som bol s filmom na výsosť spokojný pretože bol silný, dojemný a v prvom momente bezchybný. Beatiful Mind určite nie je čistokrvne 5-hviezdičkový film, mohol by byť po určitých drobných charakterových zmenách, ktoré mi celkom nesedeli. Bezprostredne po filme by som dal asi 5, teraz volím 4.
Deník Bridget Jonesové (2001)
15.4.2003 : Čo na tomto preboha všetci vidíte? Podľa môjho názoru ide o normálny tuctový romantický film. Viem, že to tuctovo možno trochu pôsobiť malo, napokon aj Bridget bola úplna všedná a ničím nie vyjnimočná, ale je to dostatočný dôvod na to aby sa mi film páčil a aby som sa pri ňom bavil???
Harry Potter a Kámen mudrců (2001)
Dokonalá rodinná zábava? Je to tupé, neviem sa vžiť do role tých nažhavených detí, ktoré na tom boli dobre že nie každý deň, ale čo sa týka mňa tak tie *** hviezdičky sú skôr za knihu ako za film.
Lara Croft - Tomb Raider (2001)
Nič iné som nečakal, ale ani som(napríklad narozdiel od Mummy) nebol spokojný.
Manituova bota (2001)
Presne takto má vyzerať dobrá paródia. Kopa originálnych gagov a výborné postavy v čele s Winetouvým bratom Winetačim. Dokážem to porovnávať aj s tými najlepšími paródiami od Leslieho Nielsena.
Milionový závod (2001)
Tak táto komédia ma vážne dostala. Možno preto, že som od toho čakal niečo strašné a trápne. Režisér a aj scenárista nad tým asi nestrávili kopy hodín, ale výsledok je potešujúci. Je to proste taká blbosť, že je to až dobré.
Mulholland Drive (2001)
Dobre pochopil som tomu!(ako môžete niektorí dať tomu 5-hviezd, keď ste tomu nepochopili - neni to náhodou len kvôli tomu menu - lebo toto podľa mňa nebol film LEN o pocitoch????). Ale nemôžem tomu dať plné hodnotenie. Vynikajúca výborná Naomi Watts, idea tiež bola aj keď dosť skrytá, ale celý ten nápad spraviť niečo podobné je skoro až chorý. Áno páčilo sa mi to, lebo som bol celý čas napätý, ale dúfal som, že z toho vylezie niečo lepšie. Takto zrušiť film v trištvrtke(aj keď zmysluplne) viem možno aj ja - je to "vychcaný" film.
Mumie se vrací (2001)
Tá podobnosť z prvou časťou je závratná, niekedy som mal pocit, že sú to tie isté scény ako v jednotke natočené inými kamerami. Ale keď ste neboli po jednotke znechutený tak nebudete ani po tomto.