Recenze (1 025)
Eternals (2021)
Tradičně netradiční superhrdinský film s docela zajímavými zvraty. Zeměcentrismus je pro hlavní hrdiny značný což je po tolika tisících letech života zde pochopitelné, ale že neodkoukli, že jejich čin bude mít jasný a dramatický následek viz konec filmu a pravděpodobně se to bude ve dvojice, je docela zarážející. Hodnocení: 62/100.
Malá smrt (2014)
Je to nápadité, ale i vtipné a občas vážné, tak co víc chtít?! Na 5* hvězd to úplně nevidím, ale 4 mohu s klidným srdcem dát. Hodnocení: 84/100.
Naprostí cizinci (2016)
Předobraz českého snímku, který je v podstatě identický. Je to občas vtipné, ale spíše vážné a dramatické. Určitě to může u lidí vést k zamyšlení nad tím jak by to dopadlo u nich a jejich přátel. Za mě to je povedený film jen ten závěr mě zmátl a dle mého byl zbytečný. Hodnocení: 66/100.
Sebevražedný oddíl (2021)
Co jsem to právě viděl?! WTF momentů je zde opravdu hodně a jistou část filmu jsem si říkal, to opravdu myslí vážně? Ne nemyslí! Tím se toho dost vyjasnilo a já si užíval zběsilou akční jízdu. Dost se mi líbily "přirozené" nápisy v daných lokací. S hereckým obsazením nemám problém. Hodnocení: 81/100.
Známí neznámí (2021)
Další s ranku českých komorních snímků. Jak se píše v obsahuje je to občas vtipné, ale spíše vážné a dramatické. Určitě to může u lidí vést k zamyšlení nad tím jak by to dopadlo u nich a jejich přátel. Za mě to je povedený film jen ten závěr mě zmátl a dle mého byl zbytečný. Po shlédnutí jsem si tedy pustil i Italský originál a je to v podstatě opsané téměř slovo od slova, takže vůbec nevidím žádnou přidanou hodnotu, takže kdo viděl originál netřeba koukat na českou verzi! Hodnocení: 66/100.
Tuna vs... (2021) (pořad)
Klasický Tuna, jen nyní na YouTubu, čili na volné noze. Takže to samé co na Seznamu, ale sám za sebe. Hodnocení: 80/100.
Narcos: Mexiko (2018) (seriál)
Jiný stát, ale stejné problémy, i když jak se to vezme. No, ale osudy kartelů jak to tak vypadá bývají vždy podobné. Nevím proč, ale původní seriál mě bavil o něco víc a nejen kvůli Pablita, ale také třetí řada. Propojení je zde nasnadě, když mezi sebou měli kšefty. Hodnocení: 1.řada: 78/100, 2.řada: 76/100, 3. řada: 78/100, Celkem: 78/100.
Hádkovi (2022)
Další komorní český film za poslední dobu a opět dobrá podívaná i když o cosik slabší. Samozřejmě je to zde vyhnáno do krajnosti i když nevylučuji, že to podobně v nějakých rodinách tak může vypadat. Herecky to bylo zahráno dobře a já jsem se dobře bavil. Hodnocení: 76/100.
Hořký svět - Pivovarská rodina (2022) (epizoda)
Nejzábavnější díl série, nevím jestli plánovaně, ale hlášky se fakt povedly.
Tajemství staré bambitky 2 (2022)
Ústřední "dvojice padouchů" opět nezklamali a předvádí opět vtipnou vložku pohádky. Muzikálové zpracování já prostě můžu a samotné písničky jsou hezké. Příběh nic převratného, ale to vůbec nevadí. Herecké (pěvecké) výkony, kostýmy, atd., vše v pořádku. Za mě rozhodně spokojenost. Hodnocení: 83/100.