Oblíbené filmy (10)
Johnny Párátko (1991)
Sice jsem to neviděl, ale už podle názvu tuším, že je to můj nejoblíbenější film.
Donnie Darko (2001)
Krásná hašteřilka (1991)
Mnohovýznamový proces, cesta, hra, život, obraz, film. Úžasné dílo, snad vyvrcholení Rivettovy tvorby.
K smrti odsouzený uprchl (1956)
Žena pod vlivem (1974)
Ukažte mi prstem na někoho, kdo je v tomhle filmu "normální". Myslím, že nejblíž by tomu mohla být Mabel, chtěla by se chovat přirozeně, ale v tom prostředí, které ji tvrdě nutí předdefinovanou roli, to není možné. A ona na to nestačí, není silná, chce s lidmi vycházet. Je mi jí líto.
Sunset Boulevard (1950)
Amatéři (1994)
Hana a její sestry (1986)
Osamělost přespolního běžce (1962)
Člověk, který si nenechá vmanipulovat cíle ředitelem ústavu. Jen doufám, že v tom ani trochu nebyla snaha po uznání spoluchovanci, aby ukázal, že nestojí o to být ředitelův mazánek. Že to bylo prostě svobodné rozhodnutí. Jinak - naprosto parádní film.
Moje noc s Maud (1969)
Tak co, jsou filmy důležitější než život? Tenhle film je život.