Oblíbené filmy (9)
Láska nebeská (2003)
kýč...kýč a ještě jednou kýč...ale kýč tak nádherně natočený...že vás dokáže dostat ze dna psychického vysílení...zpět do euforie a mě jakožto muže....ano přiznávám...vždy spolehlivě dožene k slzám dojetí....👍👍👍
Tanec s vlky (1990)
Forrest Gump (1994)
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Velice krásný film...který nejenže diváka upoutá k televizní obrazovce a ani po závěrečných titulcích se vám nebude chtít opustit pohodlí vašeho křesílka...ale tématu vězeňských filmů se věnuje ve zcela jiném světle...než většina jeho bratříčků. U tohoto filmu člověk jen tupě nezírá na blikající kostku před sebou...z níž se na něj linou skvosty nepřeberného množství českých a zahraničních seriálů...kterým vévodí Ordinace v růžové zahradě...ale nutí ho přemýšlet o lidských vztazích a přátelství...kterého je v dnešním světě...opravdu..ale..opravdu velmi málo.