Recenze (58)
Aileen Wuornos: V mysli netvora (2020) (TV film)
Pozor na chybné označení! Není to film - takže kategorie Krimi / Drama je zcela mimo! Je to čistý dokument, těšil jsem se na film a byl jsem tedy výsledkem velmi zklamán. Ale jako dokument, průměr, nezklame, neurazí. Je to pořád dokola - to, co jsme už mohli vidět v jiných, starších dokumentech. Kdo o Aileen Wuornos nic neví, nemá smysl, aby se na to díval, nic mu to neřekne. Pro fanoušky této kauzy je to celkem fajn.
Bez lítosti - Michelle Sudků (2023) (epizoda)
Co to je? Konkurz na roli nového Sméagola, čili Gluma do Pána prstenů? Tahle obluda tady žije jo? To je hnus.
3 plus 1 s Miroslavem Donutilem - Duet (2008) (epizoda)
Tohle bylo snad nejhorší z celé série. Když už jsem slyšel tu pojebanou písničku asi podesáté, myslel jsem, že vyskočím z okna. It has broken my heart!
Věřím, že více světla potřeba nebude (2020) (TV film)
Zajímavý dokument... Ale film Jan Palach je mnohem lepší.
Déšť padá na naše duše (2002)
Film divnej jak prdel, ale jak tohle můžete srovnávat s Leonem, to teda nechápu...
Pán plamínků (1990) (TV film)
Slabší průměr, 3* spíše z milosti za Vlasáka a Trojana v roli StBáků.
Druhý dech (1988) (seriál)
Perfektní seriál z prostředí JZD a nově postaveného kravína (mimochodem, chudáci krávy, žít v betonovo - kovovém koncentráku, to je hnus). Miluju komunistické seriály a tenhle stihli soudruzi natočit ještě na poslední chvíli, než to velkolepé dílo padlo.
Greta (2009)
Dost dobrý film, s takovou slečnou bych ale asi v životě nevydržel, protože přesně jednu takovo znám a to se nedá. Postava sice pěkná, ale v hlavě... no... nic :D
Velká premiéra (2022)
Nechutná a trapná sprostá sračka, nekoukatelné. Že se paní Janžurová dokázala takhle ponížit, to u mě teda klesla. Fuj!
Ta druhá (2020)
Super prča, samo hlavně kvůli mé oblíbené Lauren Lapkus. Tohle nemá chybu!