Recenze (216)
Neposkvrněná (2024)
Zo začiatku ma to moc nebavilo. V záverečnej tretine sa to konečne trošku pohlo, avšak nič svetoborné. Sweeney som mníšku proste neveril :)
Milli Vanilli (2023)
Neviem, či som niekedy videl lepší hudobný dokument. 10/10
Gueules noires (2023)
Raťafák plachta v dôchodku :)
Metoda Markovič: Hojer (2024) (seriál)
Masterpiece. Dokonalý seriál. Radosť vidieť znovu Dana Heribana "nažive" 🤍
Němá tajemství (2023)
Wau... Velmi silné.
Pod vodou (2020)
Eubank a jeho pocta podmorským osemdesiatkam. Až na zopár hluchých miest je to naozaj vydarený kúsok s prastarým monštrom z pera H.P. Lovercrafta. 8/10
Přehlížený (2007)
Originál je originál.. Goyer z toho spravil klasickú priemernú teenage ducharinku. Ale na jedno pozretie neurazí
Dětská hra 4: Syndrom Pinocchia (1996)
Ako pri viacerých niekdajších vydaniach v cz/sk, aj tu zavádza názov.. Pinocchio's Revenge (1996) je nízkorozpočtovka od Trimark Pictures a nemá nič spoločné s Donom Mancinim a Davidom Kirschnerom. Asi aj kvôli tomu názvu je film v odpade, lebo vela ludí čakalo pokračovanie detskej hry.. Za mňa je to fajn doll horror z deväťdesiatych, akých vzniklo viac. Za mňa je môj favorit Dolly Dearest (1991), ale Verne Troyer ako Pinocchio bol top.
Přišla v noci (2023)
Výborné!
Nad propastí (2023)
Dlhšia stopáž neprospieva a herci tiež, kvôli čomu sa mi film ťažko dopozeral.