Recenze (48)
Dunkerk (2017)
Řadoví režiséři by film zpracovali jako řežbu plnou krve a násilí. Nolan se svými střihy, ozvučením a lidskými charaktery udělal z dokumentu umění. Zadržoval jsem slzy spolu s commanderem Boltonem.
Děsnej doják (2006)
11/10.
Odebrat z přátel (2014)
Goddamnit Norman! *insert Brad Pitt's voice* Nevysvětlené, nepochopené, trapné, divné? Nepřehledné. BOOOORING
Živí mrtví: Počátek konce (2015) (seriál)
Nový začátek stejného konce aneb apokalypsa od začátku. Nudné rodinné drama, otravné postavy, pouze Daniel a Nick dokážou dokonce i přemýšlet. Označil bych to za 'TWD pro ty, kteří se bojí násilí a preferují napřesdržku, špatně napsané i zahrané postavy, prázdné díly střídané napětím z jiných.'
Terminator Genisys (2015)
traaaaash
Sword Art Online (2012) (seriál)
Obrovský potenciál, příšerné zpracování. První polovina se dala aspoň sledovat, ta druhá byla žumpa.
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Čekal jsem to jiné, o to víc jsem byl mile překvapen. Už aby tu byla druhá série.
Road to Ninja: Naruto the Movie (2012)
Snad bude The Last lepší. Skoro nic se zde neudálo. Očekával jsem víc.
96 hodin (2008)
Jako u John Wick - řadovej akčňák, který není zbytečně dlouhý, ale akce mu nechybí. Not that bad. Not that good.
Interstellar (2014)
Kdo dokáže film znázornit na časové ose, má u mě respekt. Nevím, možná je to tím, že bude půlnoc, ale můj mozek explodoval. A to jsem si myslel, že Inception byl hardcore stuff.