Poslední recenze (4)
Moonfall (2022)
Dávám jednu hvězdu za Speedmastery, jinak je to na úrovni Scorcher VI: Global Meltdown.
Fauda (2015) (seriál)
Výborné blízkovýchodní drama znázorňující pohledy lidí z obou stran (Izrael, Palestina). Vzhledem k tomu, že příběh si nebere servítky, odpouštím několik málo detektivních nelogičností, bez nichž by se děj ubíral jiným, nezajímavým směrem.
Pustina (2016) (seriál)
Na seriálu je nejlepší mistrně znázorněná všudypřítomná špína a zima, která zalézá pod nehty a kůži. To ale ve dvou třetinách začne mizet a konec už se blíží průměrnosti. I tak ale skvělý počin, ze kterého by si měli vzít všichni ostatní čeští seriáloví tvůrci příklad.