Recenze (24)
Zmizelá (2014)
Ženy...
7 minut (2014)
A to je všetko ? .. Koniec ? Nič som od toho filmu nečakal, tak som nič nedostal ? To bola len upútavka na ten film ? WTF ?
Centrální inteligence (2016)
Chcel som dať 3* ,ale proste pri vystrihnutých záberoch som plakal od smiechu, tak dám symbolicky 3++. Klasická americká komédia, akú sme už neraz všetci videli, no možno trošku originálnejšia. Jedno klišé striedalo druhé, ale stále som si nebol istý, že ako to v skutočnosti je. Kto je ten zradca ? Potom prišiel klasický americký koniec .
Gamer (2009)
Myšlienka skvelá (1*), Butler skvelý (1*). No to je všetko. Niekedy nestačí mať len nápad na dobrý film. Nebolo to zlé, iba nie dobré. Celkom sklamalo. 1*+1*= 2*
Hra peněz (2016)
Vskutku jednoduchý príbeh je zasadený do priestorov televíznej relácie o financiách, ktorej vysielanie preruší jeden chlapík, ktorý o svoje financie prišiel. Ďžordž Klúúúúny a Ďžúúúlia Roberts sa stretnú v príbehu.. kde pôjde o život ! ... dnes o 20:00 na Markíze. (teda kedysi to tak bolo .. teraz chodia iné búrlivé a divoké veci) Veľmi dobré obsadenie a až do záverečných titulkov som bol v napatí čo sa stane. 4*
Králova řeč (2010)
K-k-kk--koktajúci k-k-kkráľ ?? Pekný film s pekného prostredia plný pekných okamihov . Veľmi sa mi páči vzťah medzi nastávajúcim kráľom a jeho terapeutom a postupné prehlbovanie tohoto vzťahu od čisto pracovného, až po priateľstvo. Záverečný prejav v rádiu ma vskutku dojal. PS: Prvý film, ktorý som videl v angličtine bez titulkov :P
Captain America: Občanská válka (2016)
#TeamCap
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Považujem sa za veľkého fanúšika komixoviek a na tento film som mal veľké očakávania. Som rád, že sa vskutku naplnili, no možno to bolo až príliš . Nie nadarmo sa hovorí, že menej je niekedy viac. V každom prípade super. 4* Tell me ... Do you bleed? .. You will.
Ulice Cloverfield 10 (2016)
Nie je nič lepšie, keď sa režisér zahráva s divákom. Absolútne som nevedel, čo si myslieť a čomu mám veriť. Som rád, že som si dopredu moc nezisťoval o tom filme a tak môj zážitok bol o to vačší. Koniec som si však predstavoval lepšie. S odstupom času, keď nad tým premýšľam sa mi to páči viac a viac. Slabších a predsa 5*
Underworld (2003)
Vampíri a lykani ... suuuuper. Príbeh a celé rozprávanie ma zaujali okamžite. Fantasy so skvelým vizuálom no aj niektorími WTF momentami, ktoré si ale rýchlo našlo fanúšikovskú základňu a jeden z fanúšikov som už aj ja . Jupííí. je to prvý no bohužiaľ pre mňa najhorším filmom série. Keby narazím na tento film ako prvý, tak si možno ostatné ani nepozriem . Kto vie ? Hmm.