Radek99

Radek99

Radek Cihla

okres Český Krumlov
čecháček a maloměšťák

homepage
Jabber: Na tomto místě mohla být vaše reklama

799 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 25 49 72 96
    • 10.11.2017  23:52
    1922 (2017)
    ***

    Rok 1922 byl v nebraském kalendáři rok krysy! Baladický příběh natočený podle námětu Stephena Kinga, který měl zřejmě v sobě nést i další hlubší rozměr dramatu o zločinu, vině a trestu, ale to se moc nepovedlo...a tak namísto odvaru z Dostojevského Raskolnikova má v sobě nebraský farmář něco z Erbenovy Svatební košile... Tenhle film (i jeho idea) zůstaly někde na půli cesty...

    • 9.11.2017  11:50
    Přísahám a slibuji (TV seriál) (1990)
    ****

    Nemocnice na kraji republiky. Trochu neprávem polozapomenutý seriál/čtyřdílná televizní inscenace z hektické doby konce komunistické totality a počátku budování demokratické společnosti, kde se obě tyto éry homogenně propojily v jeden tvar, což vytváří zajímavý oblouk s dobou zobrazovanou v seriálu, tedy roky 1945 - 1948. Castingově to hodně navazuje na legendární Nemocnici na kraji města (což asi nebude úplně náhoda), námětově i scenáristicky je to ovšem o dost výš...přeceňovaný Dietl nesahá Otto Zelenkovi ani po kotníky. Škoda jen z dnešního pohledu televizního provedení, lépe by možná vyzněl celovečerní film...

    • 7.11.2017  23:33

    Akční špionážní thriller z rozděleného Berlína z doby Studené války, skutečně bravurně natočený a nanejvýš stylový, jen hlavní hrdinka oplývala ne lidskými, nýbrž superhrdinskými schopnostmi - výdrž pod vodou jako rybí žena, těžkou nehodu přežije nepřipásaná bez jediného škrábnutí, sama vykosí skoro celou KGB i východoněmeckou policii, i když ti muži jistě také prošli výcvikem a jsou mnohem vyšší váhová kategorie...ale koneckonců je to adaptace komiksové předlohy, takže rozum je tady potřeba vypnout...

    • 6.11.2017  21:52
    Milada (2017)
    **

    Prvně musím předznamenat, že Miladu Horákovou považuji za jednu z největších hrdinek této země a její životní osud je sám o sobě tak dramatický a nosný, že jeho zfilmováním se nelze dobrat k výsledku, v němž by takový snímek byl nudný a nezajímavý...a ejhle, k mému velkému překvapení to jde! Milada je prostě, a trhá mi to srdce, průměrný až špatný film. První chybou určitě bylo, že projekt je pojat coby autorský - a při vší úctě k panu Mrnkovi, sám na všechno prostě nemá a nestačí. Jako debutant si v roli režiséra, scenáristy a producenta ukousl tedy obrovské sousto. Scenáristicky pojal drama o Miladě Horákové coby drama sentimentální, postavené na rodinných vztazích, ovšem ve výsledku to připomínalo selanku seriálu První republika. Místy plkání o ničem a vycpávky prázdného sentimentu. S emocemi jsem se potkal až v samém závěru a přitom tenhle film mě měl sevřít hned od začátku a úplně vyždímat. Už jen fakt, že v kině na konci skoro nikdo nebrečel... Proč nepostavit do centra příběhu zmanipulovaný komunistický monstrproces, když se to přímo nabízelo? Zobrazit jeho pozadí, celou tu Potěmkinovu vesnici, ten zrůdný mustr, nitky, které vedly do Moskvy k obdobným monstrprocesům a čistkám v SSSR 30. let? Stejně tak nechápu, proč tvůrci záměrně vynechávají veškeré explicitní násilí? To bylo jejich záměrem natočit rovnou soft verzi příběhu coby výukové video pro školní potřeby? StBáci pak vypadají jako celkem neškodné figurky, dokonce ani z nacistů nejde strach, Milada se po několikaměsíčních výsleších na Gestapu a pobytu v Terezíně vrací domu jako by nic. Nepoučený divák může lehko získat dojem, že v Terezíně byli na vězně vcelku milí a komunističtí vyšetřovatelé nenechali Horákovou akorát vyspat... A třeba scéna úmrtí Jana Masaryka? Nudněji to snad už ani natočit nešlo! Další velkou bolestí filmu je formální stránka - tak příšerné postsynchrony aby divák pohledal! To byl dabing někde na úrovni televize Nova. Ani herecké výkony nejsou přesvědčivé, možná ale nebylo co hrát. Ayelet Zurerová absolutně bez výrazu a bez života, v podstatě pořád jen chodí a prázdně deklamuje, Robert Gant v roli jejího manžela naprosto bezvýrazný, taková Vica Kerekes se tam zatoulala asi jen omylem...stejně jako Hrubešová, Chýlková, Přeučil...a třeba Aňa Geislerová v roli prokurátorky Polednové-Brožové? Tohle měl být ,,fanatický" projev?! To spíš jakoby vypadla z TV Barrandov... Navíc zcela nevhodně zvolená hudba, která podporuje sentimentální vyznění. Zmatená kompozice - leitmotiv jízdy autem a záběr na dceru paní Horákové už se mi pak vysloveně protivil. Abych alespoň něco pochválil, kamera pana Štrby je velmi povedená, i mizanscéna celkem věrohodná, výprava pěkná... Suma sumárum opravdu obrovsky promarněná příležitost - a v podstatě stačilo překopat koncept a jít po rozměru (antické) tragédie. Myslím, že Miladu by líp natočil třeba Robert Sedláček jako jeden z dílů Českého století...jelikož už tématicky hodně podobný díl Zabíjení soudruha bylo tak stokrát působivější. Takhle nudný a rozvláčný životopisný film si paní doktorka Horáková opravdu nezasloužila!

    • 6.11.2017  00:23

    Absolutně nejslabší díl celé série, doufám, že Osmička a její punková crew je jen čistě episodní záležitost!

    • 3.11.2017  21:17

    Film zjevně cílený na mladšího diváka, válka je tedy soft, příběh patetický, vyznění sentimentální, dokonce i na Spielberga místy až moc... Jeden z nejslabších Spielbergových filmů...

    • 3.11.2017  17:57

    Kult přesahující film. If there's something strange in your neighborhood / Who you gonna call? / Ghostbusters! :-)

    • 30.10.2017  00:21

    If there's something strange in your neighborhood / Who you gonna call? / Ghostbusters! :-)

    • 26.10.2017  23:23

    Výrazné zklamání...a ač se tam Bůh skloňuje ve všech pádech (hlavně tedy v použité hudbě a tetáži), jde o bohaprosté béčko. Subžánr vězeňského dramatu nabízí řadu skvělých filmů, Brawl In Cell Block 99 k nim ale nepatří, neboť ho tvůrce, S. Craig Zahler, zkřížil s akčním subžánrem ,,sám vykosí celou mafii", v tomhle případě celé vězení, a k tomu ještě hlavní (super)hrdina rozšlape celkem dost latexových lidských hlav. Docela utahaný, naivní až hloupý film... Nejlepším vězeňským dramatem roku 2017 je i nadále suverénně Trestanec režiséra Rica Romana Waugha...

    • 24.10.2017  00:06
    Dopraváci (2013)
    *****

    Tak tohle bylo nekompromisní! Direkt, zásah přímo na komoru. Jak formou, tak i obsahem syrová obnažená realita současného Polska. Logický evoluční krok v polském Kinu morálního neklidu... Kieślowski, Wajda a Zanussi mají v osobě Wojciecha Smarzowskiho talentovaného nástupce...

    • 13.10.2017  22:52
    Přízrak (2017)
    ****

    O tom se nedá napsat nic jiného, než že je to opravdu krásná, originální a umělecky pojatá duchařinka, poslední dobou velmi populární odrůda amerického nezávislého filmu... Téměř statické záběry, velmi pomalá dynamika, originální ořez obrazu, vynikající ruchy vytvářející atmosféru, skvělá hudba, opravdu hodně komorní vyznění... Filmový minimalismus, kde v podstatě stačí pár prostěradel, jeden dům, dva herci, trocha komparzu a originální koncept, aby se dostavil silný divácký zážitek. Silný autorský film, který mne oslovil víc než předchozí Loweryho snímky. A House Story. A Love Story. A Ghost Story...

    • 12.10.2017  22:25
    Wind River (2017)
    *****

    Takhle má vypadat dokonalá detektivka! Dvě roviny - kriminální a osobní, silné emoce, k tomu zimní reálie severoamerického státu Wyoming, takže výsledné vyznění se posouvá až kamsi k atmosféře skandinávského noiru, tedy realistický styl s ponuře moralisticky laděným chováním postav, k tomu sociální rozměr vytvořený usazením celého příběhu do indiánské komunity... Detektivka běžící přímo a bez metafor. Taylor Sheridan je opravdu skvostný scénárista a taky zručný režisér, jeho rukopis je dobře patrný... Hlavní hrdina Cory má v sobě velké životní trauma a rozpadlé manželství a život mu do cesty přinese něco, co mu jeho trauma bolestně připomene. Svět drsného severu je výhradním světem mužů, ženy jsou tu na ně plně odkázané, je to v kontrapunktu s většinou Ameriky i západní společnosti. Stopař Cory tak působí zprvu jako průvodce a posléze i ochránce agentky FBI Jane. Buďme upřímní, měla jsem štěstí. - Štěstí tady nenajdete. Štěstí je ve městě. Tady není. Jestli vás přejede autobus nebo ne, jestli vykradou banku nebo ne, jestli někdo telefonuje, když přechází silnici. Štěstí vyhrává nebo prohrává. Tady buď přežijete nebo to vzdáte. Tečka. Záleží na vaší vůli, vašem duchu. Vlci nezabíjí jelena, co nemá štěstí. Zabíjí slabé. Je to dost podobný svět, jako v jeho předchozích scenáristických pokusech - at už ve strhujícím Sicariovi, tak i v předchozím neméně dobrém snímku Za každou cenu - pokaždé Texas, který paradoxně představuje stejně drsné místo k životu, jako zasněžený Wyoming... Taylor Sheridan je opravdu výjimečný tvůrce!

    • 9.10.2017  21:52
    První republika (TV seriál) (2014)
    **

    Barvotisková první republika, historickými kulisami maskovaná červená knihovna...

    • 3.10.2017  22:25

    Film o duševně nemocném, silně neurotickém člověku, natočený na způsob Punch-Drunk Love, tam kde ovšem Paul Thomas Anderson nabízí experimentální romantickou komedii, debutující režisér Jan P. Matuszynski přichází s biografickým dramatem, v němž ani jedna postava nemá mé sympatie a jehož forma mne jako diváka ruší. Matuszynski je už ve svém celovečerním debutu hotový a plně vyzrálý režisér, s jehož uměleckým viděním světa se ale na hony míjím...toho neklidu, neuróz a klaustrofobních pocitů bylo až příliš...

    • 3.10.2017  17:32

    Druhá nejslabší kalašovka, hned po jediné barevné a normalizované Diagnóze smrti. Sovákův major Kalaš je trefou vedle, oproti Rudolfu Hrušínskému nemá potřebné charisma, ani herecké umění, na vážné role nebyl velký komik stavěný, nefunguje ani chemie mezi ním a mladým Hanzlíkem alias Karlíčkem. Občasný vtipný moment detektivku ani nezachraňuje, ani nespasí. Schulhoffův koncept i režie fungovaly bezezbytku, oproti tomu Josef Mach chtěl zřejmě sérii odlehčit a jeho rozhodnutí nebylo šťastným krokem...

    • 23.9.2017  23:33

    Zřejmě už se asi definitivně rozpadlo nejlepší autorské duo polistopadového českého filmu, tedy otec Zdeněk coby scénárista a syn Jan coby režisér, věk a tvůrčí síly nejde zastavit, takže štafetu nyní nese mladý Jan sám...a ne úplně špatně. Otcových kvalit sice zjevně nedosahuje, ale fungující scénář imitující otcovu tvorbu napsat umí. Idylické vyprávění s hlavním dětským hrdinou, viděné dětskýma očima a primárně určeno pro dětského diváka (i když se snímek dá považovat i za rodinný), s jistotou v podobě knižní předlohy, ta Svěrákovská podstata je a zůstala i ve filmu přítomná... Výtky na nedostatečný příběh nechápu - ve filmu, v němž invalidní chlapec létá na létajícím kole (byť ve snu) a postava přezdívaná Vlk má ve flashbackových scénách skutečně vlčí pařáty, je jasné, že příběh je upravený svému cílovému divákovi - byl jsem v kině s jedenáctiletou neteří a dvanáctiletým synovcem a film prožívali úplně stejně, jako hlavní hrdina Eda četbu dobrodružné knihy... Proto taky právě vlk ohrožující babičku, jednoznačná aluze k archetypům zakódovaným v pohádkách, proto dětské klučičí party, proto motiv vytržení z cizího prostředí a stěhování do nového, neznámého, proto motiv vnějšího ohrožení (představovaného Němci a válkou), které je je pro bezstarostné dětství tím největším rizikem...

    • 23.9.2017  09:36
    Masaryk (2016)
    ****

    Povedený česko-slovenský film, který řemeslně a vizuálně vypadá jako velká evropská mezinárodní koprodukce, což se mi zdá v podmínkách české a slovenské kinematografie až neuvěřitelné... Řemeslně strhující, herecky všemu vévodí Karel Roden, jeho herectví je obdivuhodné, ale i další herci, krásná výprava i kamera, ta vysloveně lahodí oku, stejně jako střihové sekvence... Lze jistě vznést výtky k scenáristickým odchylkám od skutečnosti, ale hraný film má určitou tvůrčí svobodu a realitu lze podřadit umělecké licenci, nenazval bych to ohýbáním reality, nazval bych to přizpůsobení se pravidlům filmového vyprávění...a Ševčíkův Masaryk jako film šlape...

    • 21.9.2017  23:09
    Bába z ledu (2017)
    ****

    Nový film Bohdana Slámy mne celkem překvapil, zpočátku jsem měl za to, že jde o ,,soft" Slámu, že tentokráte rezignoval na výrazný umělecký rozměr a natočil žánrovou oddychovou, jakousi romanci třetího věku, jak běh filmu ale postupoval, Bohdan utahoval šrouby a celý ten příběh pokřivených rodinných vztahů a determinace dysfunkční rodinnou minulostí začal být čím dál působivější, psychologicky prokreslenější a autentičtější. Každá z postav je uvnitř nějak porouchaná a ono porouchání má původ ve výchově a v chladu rodinných krbů. Rodinné štěstí je jen předstírané, na venek všechno nějak funguje a fasáda drží, ale uvnitř se už rodinné vazby pomalu bortí, až nakonec vše vyhřezne a množina rodin se začne pomalu rozpadávat. Ani návštěvník zvenku, Hančin nový přítel Broňa, není jiný, i on ve své minulosti pečlivě střeží svou třináctou komnatu. Scenáristicky excelentní. Motiv otužilectví je nosný (a americkému divákovi bude jistě fungovat jako originální exotický prvek typický pro (post)sovětský prostor Východní Evropy - to je aluze k nominaci filmu na americké Oskary) a chytře v sobě schovává leitmotiv chladu rodinných vztahů i citů jednotlivých hrdinů, vizuálem a některými dalšími motivy (veslařský klub, odcizená studená Praha...) mi Bába z ledu trochu připomínala jiný Slámův projekt Život a doba soudce A. K., má to takový ,,televizní" charakter; vedení i výběr herců klasicky vynikající (dvorní Slámova herečka Zuzana Kronerová zaslouží absolutorium, jak za herecký projev, tak za odvahu, ona erotická scéna byla možná nejodvážnější v české kinematografii vůbec), jen se mi zdá, že tenhle projekt je až moc skromný, komorní, neokázalý, chybí mi ta podmanivá práce s kamerou (jinak typická pro Slámovy filmy) a trochu více útočení na city...ždímání diváka... Každopádně velmi dobrý, překvapivě jiný, příměstsky velkoměstský ,,Mistrův" film... PS: Držím palce na Oskarech!

    • 20.9.2017  19:47

    Úchvatný umělecky laděný dokument o Tomáši Garrigue Masarykovi postavený na kořenech pozitivního kultu osobnosti ,,Tatíčka Masaryka" a metodě montáže autentických dobových záběrů a ilustračních záběrů ze současnosti, nádherné hudbě a sugestivním Macháčkově přednesu jak Masarykových myšlenek, tak úryvků z Čapkových Hovorů s TGM ...

    • 17.9.2017  16:59
    Zámek v Čechách (TV film) (1993)
    *****

    Konec starých časů přinesl začátek nových, bědných a pustých... Tragický příběh noblesní aristokratky ve zmaru éry, v níž vládla dělnická třída a která nenavrátila ztacenou čest lokajům, ale udělala lokaje ze všech. Vynikající scénář Jiřího Hubače a životní role Jiřiny Jiráskové... Krásný neskonale smutný film...

    • 15.9.2017  23:48
    Pašerák (2014)
    ***

    Příliš zdlouhavé (ne)vyprazdňování...a hlavní hrdina absolutně necharismatický a hlavně nesympatický...zajímavý příběh, divný film...

    • 14.9.2017  00:00

    Hodně těžké hodnotit, po formální stránce skvost, po obsahové - pokud nejste esotericko-astrologická fanatička a nesoudná ochránkyně zvířat - jen těžko akceptovatelné. Knihu Olgy Tokarczukové jsem nečetl, takže nemohu posoudit, jak větně se Agnieszka Hollandová při její adaptaci držela původní linie a jestli ten výsledný filmový tvar, někde na půl cesty mezi Cestou z města Tomáše Vorla a vegetariánským Antikristem Larse von Triera, odpovídá literární předloze, každopádně jde to opravdu hodně proti běžné konvenci. Bizarní antimyslivecká agitka anebo do extrému dovedená etika Alberta Schweitzera? Jako divák jsem měl silný problém ztotožnit se s hlavní postavou a přestože je její počínání a hodnotový rámec zpočátku v něčem sympatické, brzy jde za hranu, ten soubor hrdinů je tak obskurní, že ve výsledku mi přišla většina filmu silně komická, což asi nebyl záměr tvůrců (pošahaná esoterička, nerd epileptik pracující u policie, groteskní postavy mysliveckých kmotrů jak z Kusturicových filmů...). Po formální stránce ovšem Pokot nabízí mnohé - opravdu nádhernou kameru, plnou jak poetických záběrů přírody, tak i akčněji laděné jízdy a švenky, skvělou hudební složku (kostelní sbor při mši k svátku sv. Huberta opravdu strhující, stejně jako je originální slyšet ve velkém evropském koprodukčním filmu Francovku od Plastiků...), skvěle vymyšlené a formálně provedené flashbacky, přesný střih a opravdu nádherně provedenou mizanscénu, stejně jako originální herecké výkony (Miroslav Krobot rulez), i když pohříchu být racionálnější scénář, bylo by i víc co hrát... PS: Je vtipné vidět, jak na konci filmu programátorský nerd vypne při blackoutu nejen elektřinu v celém městě, ale i všechna auta... :-)

    • 11.9.2017  16:21

    Spolu s Po stopách krve nejlepší a nejatmosferičtější ,,kalašovka", tedy kriminálka s majorem Kalašem coby vyšetřujícím - obecně jednoznačný vrchol tohoto žánru u nás...dodnes nebylo v československé, potažmo české kinematografii natočeno nic působivějšího. Zvláště lze vyzdvihnouti ponurou až depresivní tísnivou atmosféru, umně vytvářenou kombinací černobílých záběrů, syrové mizanscény a opravdu skvělé hudební složky Pavla Blatného...nelze nezmínit ani herecké obsazení a výkony - celá plejáda herců jedné z nejlepších českých hereckých generací s Rudolfem Hrušínským v čele plus autenticitu zvyšující herecké využití naturščiků... Petr Schulhoff se sérií s majorem Kalašem nesmazatelně zapsal do historie československého filmu...

    • 11.9.2017  00:22
    Hranice (1982)
    ****

    Oldschoolové morální drama z hranice mezi Texasem a Mexikem, kam osud či náhoda zavane i postavu Charlieho Smitha, kterého bravurně ztvárnil Jack Nicholson a který mezi americké hraničáře tak úplně nezapadl... Zajímavý je post-westernový nádech i herecké výkony, stejně jako hudba Ry Coodera... Z dnešního pohledu ukázka typického filmu z Hollywoodu 80. let, pro uvědomění si kinematografické evoluce je dobré komparovat třeba s o dvě dekády mladším lokálně i tématicky velmi podobným filmem Tři pohřby - v 80. letech tradičně lineárně vyprávěný příběh, v novém miléniu příběh postmoderně rozbit do několika časových rovin s neostrými předěly, což zvyšuje vypravěčský efekt...

    • 10.9.2017  16:49
    Zpívej (2016)
    **

    Animovaná indoktrinace televizním showbyznysem a okatá adorace toho nejpokleslejšího z hudby, totiž středního proudu. Nevkus je třeba dostat do dětí v co nejútlejším věku. Podávejte spolu s konzumací nováckých estrád a televizních talentových soutěží...

    • 3.9.2017  00:14
    Tři pohřby (2005)
    ****

    Skvěle napsaná Peckinpahovsky syrová a drsná variace na Zločin a trest, Guillermo Arriaga je opravdový mistr svého oboru, ta nelineárnost a ostré skoky mezi dvěma časovými rovinami jsou jeho trademarkem. Zajímavý post-westernový nádech a skvělé herecké výkony i atmosféra...mizanscéna naprosto autentická, Texas na diváka přímo dýchne... Pro uvědomění si kinematografické evoluce je dobré komparovat třeba s o dvě dekády starším lokálně i tématicky velmi podobným filmem Hranice - v 80. letech tradičně lineárně vyprávěný příběh, v novém miléniu příběh postmoderně rozbit do několika časových rovin s neostrými předěly, který zvyšuje vypravěčský efekt...

    • 1.9.2017  13:31

    Je to sice jenom výsek, malý výsek, ale i tak má nepopiratelnou hodnotu, alespoň tedy pro mne, člověka, který bulvár nesleduje a takřka nic o něm neví, pominu-li tedy obecné mechanismy fungování. Portrét Pavla Novotného (a o ten se jedná v tomto dokumentu především) má až bulvární charakter, dotyčný si Víta Klusáka a jeho štáb pustí až do obýváku a nechává se (evidentně záměrně a komponovaně) natáčet ve spodním prádle ve velmi nelichotivé poloze a při velmi intimním rozhovoru se svou manželkou. Pominu-li estetický odsudek, zbude ve mně při sledování promluv a sebereflexí těch lidí prázdno - je horší tenhle amorální cynik, který má pocit, že je inteligentní, protože je schopen bez studu psát o těch nejpokleslejších věcech útočících na první signální, nebo jeho manželka, která si takovéhle monstrum dobrovolně vzala a má s ním i dítě a je si moc dobře vědoma, z čeho jeho peníze pocházejí? Bulvární ,,žurnalisté" zde vyobrazení jsou souborem fyzicky velmi neatraktivních lidí pachtících se po světě krásných a úspěšných, nevím, jestli je to jen náhoda (vzniklá dokumentárním iniciováním tohoto ,,výseku reality"), nebo nějaké obecnější pravidlo, každopádně to působí dost paradoxně. Každopádně Klusákovi se podařilo dostat před kameru hned čtyři zásadnější protagonisty - mimo již zmíněného Novotného ještě majitele serveru extra.cz mluvícího o Noamu Chomskym a potřebě další revoluce, u člověka neštítícího se vydělávat peníze takovýmto způsobem vyhraněně levicová ideologie celkem překvapí, dále pak zřejmě doyena bulvární branže, který byl v dokumentu zneidentifikován rudou hvězdou a hovořícího bez obalu o ,,nesnesitelné lehkosti žití" v této branži v Česku, a neposledně nebývale cynickou, vyhořelou a zahořklou Novotného kolegyni s profesní zkušeností ze sex-shopu (ty interpunkční záběry s vibrátory se přímo nabízely), která ráda natáčí a fotí celebrity, nerada ale, když někdo natáčí ji...Suma sumárum lidský odpad, který dobře dokumentuje Achillovu patu současné doby a kapitalismu obecně - pro peníze, moc a ,,easy life" je ochotna udělat dost velká skupina lidí prakticky cokoliv...

    • 30.8.2017  23:26
    Únos (2017)
    ***

    Téma skvělé, zpracování průměrné...průměrná režie i scénář, mizanscéna jakžtakž, i když si to devadesátkové bratislavské retro dovedu představit ještě mnohem autentičtější, silně problematický je ovšem casting - vůbec nechápu, jak postavu Vladimíra Mečiara může dostat Maroš Kramár, který (mimo to, že prakticky vůbec neumí hrát a zvládne maximálně part krále v nějaké pohádce) není s Mečiarem ani trochu typově podobný (v jeho roli bych si dovedl představit kupříkladu Andreje Hryce), dokonce do své role nezahrnul nic s typicky mečiarovské dikce, ani verbálního či neverbálního projevu...postava Ivana Lexy má alespoň ty jeho autentické brýle...rozhodně nejsilněji působí herecký projev Milana Mikulčíka v postavě sveřepého kriminalisty...

    • 30.8.2017  00:07
    V utajení (2017)
    ***

    Angličtí producenti si odškrtli jednu čárku za genderově vyváženou roli aktivně jednající silné ženské hrdinky, scénárista Peter O'Brien do sebe zamotal trocha konspiračních teorií, trocha trendy námětu současné vlny teroristických útoků a bohužel tam napasoval i Prahu (máme fakt na Západě skvělou pověst)...herci ucházející a obsazení v podstatě hvězdné...co je to ovšem platné, když Unlocked je akční thriller, kde většina věcí i akcí je jednak klasicky neuvěřitelných, ale druhak i k smíchu...finále na schodišti included...

    • 26.8.2017  23:46
    Únos (2012)
    *****

    Strhující procedurální drama, seversky odtažitá a nezaujatá filmová rekonstrukce únosu dánské nákladní lodě somálskými piráty. Narozdíl od neméně skvělého a strhujícího Kapitána Phillipse je to drama deheroizované a civilněji exponované.

<< předchozí 1 2 3 4 25 49 72 96
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace