Recenze (289)
Marco Polo (1982) (seriál)
Seriál mého mládí, jehož myšlenky, touhy, zklamání, obrazy, herci i hudba se mi stále vrácejí. Pokud budete mít možnost vidět, vůbec neváhejte.
Závrať (1958)
Precizní a profesionální práce všech. Smekám klobouk, pane Hitchcock, pane Herrmann, pane Stewart, paní Nowak i všichni další. Klasika se vším, co k tomu patří.
Oliver Twist (2005)
Přiznám se, že jsem nikdy Olivera pořádně nedočetl, či spíše místy hodně přeskakoval řádky květnatého díla Charlese Dickense. A tak jsem měl možnost nyní vidět celek a nebyl jsem vůbec zklamán. Skutečně výborná výprava, dobrá kamera, úžasný Ben Kingsley, příjemná hudba. Velmi přijemně strávené nedělní odpoledne.
Narozen 4. července (1989)
Velmi dobré. Sice přílišná politizace tohoto typu není zrovna můj šálek kávy, ale Tom Cruise a John Williams to napravili.
Vesnice (2004)
Nečetl jsem před filmem žádné komentáře či hodnocení a byl jsem nakonec spokojen. Jjak s myšlenkou, tak s provedením, hereckými výkony i hudbou..
Tak dlouhá nepřítomnost (1961)
Zajímavý film, na který jsem se díval hlavně pro hudbu George Delerue (i když je jí, jak to bývalo, velmi poskrovnu). Líbil se mi i herecký výkon George Wilsona. Jeho žebrák se ztracenou pamětí je přesvědčivý.
Spáči (1996)
Skvělé obsazení a výkony, strhující děj, na tento film skutečně nezapomenete. A to nemluvím o morálním apelu.
Válka světů (2005)
Velmi dobré efekty, kamera a Tom Cruise, ale zbývající, vč. příliš vzdálených postav, slabší. A konec hrozný. Že by pan Spielberg stárnul?
Krajina střelců (2003)
Byl jsem zvědav, vzhledem k dosti rozdílným názorům, ale musím se nakonec přiklonit k nižšímu hodnocení. Kamera a výprava sice dobré, Costner i Duval velmi dobří, ale spád tomu skutečně chyběl, dialogy - až na vyjímky slabé a závěr zcela zbytečně natažený.
Terminál (2004)
Milé a vtipné, dobrý Hanks, závěr však trochu násilný. Jedno podívání stačí, pro druhé už bohužel moc důvodů není...