Recenze (3 957)
Vincentův svět - Vegas, baby, Vegas (2006) (epizoda)
Jeden z nejzábavnějších dílů.
Vincentův svět - Akva-máma (2006) (epizoda)
Třetí série nafasovala perfektní rozjezd. Natáčení Aquamana se opět přeskočilo rovnou k premiéře, linka s nasraným Jamesem Woodsem vtipná, vyřešení problému s Vincentovou mámou moc fajn.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
V devadesátkách mě Pulp Fiction minulo, protože mě otrávilo to šílenství kolem něj a taky jsem zrovna neholdoval nezávislárnám. Postupně si mě ale získalo a důvod jeho popularity je zřejmý - je to film natočený zjevně s obrovskou a nakažlivou chutí a láskou k filmařině, která se odráží v propracovaném, hravém scénáři s vybroušenými dialogy, soustředěné režii, úsporné kameře, skvělých hercích a velmi stylovém hudebním doprovodu. Tarantinovi nejde o akci, ale o životnost postav, které staví do protichůdných, vypjatých a až bizarních situací - zabijáky svléká do trenek, bossově manželce brutálně smaže sexy mejkap - a tak je demýtizuje, polidšťuje, přičemž každá z hlavních postav dostane pořádně naloženo, zažije něco extrémního.
Boj o moc (2018) (seriál)
Tohle už není quality TV, ale hyperquality TV. Precizně vybroušený diamant, který během svých 4 sérií ani jednou nezakolísá a k jehož každé epizodě by se člověk měl obléct jako do opery a otevřít si kvalitní víno. Dysfunkční rodina nepatří mezi moje oblíbená témata, ale tuhle jsem si komplet zamiloval. Skvěle napsané a fantasticky zahrané postavy, napínavý děj a snappy vtipné dialogy.
Boj o moc - Série 1 (2018) (série)
Dallas pro 21. století? Po ne až tak peckovním pilotu mě to rychle namotalo. Skvělé postavy, skvělí herci, skvělé scenáristické nápady, skvělý humor a pravidelně napínavé jako prase.
Bojovník - Série 3 (2023) (série)
Ani v třetí sérii Bojovník nezakolísal a dodal svou obvyklou vysokou kvalitu, od příběhu, přes výpravu a herecké výkony, až po bitky. Byť od posledního dílu jsem čekal trochu větší akční inferno i emocionální rozstřel. A obešel bych se bez vedlejší linky s gayi, která mi přišla nezajímavá a zbytečná.
Barbie (2023)
Podle trajlerů jsem čekal pohodovou, mírně podvratnou blbinu s fajn herci a s lehkým girl power poselstvím. Ale jak se film rozjel, připadal jsem si jako bych seděl v letadle, které někdo unesl a teď s ním stoupá někam do stratosféry. Respektive do satirosféry - nejen, že to bylo mnohem vtipnější, nápaditější a ulítlejší, než jsem čekal, ale je to i skvělá feministická satira, brutální i citlivá zároveň. Ano, polopatická a místy stereotypní, ale konkrétně v Česku, kde je feminismus sprosté slovo, bych si fakt nestěžoval na to, že film tohle téma tak pře(d)žvýkává. Celkově to pak má nejblíž asi k celovečernímu South Parku. Už ani nevím, kdy mě v kině nějaký film takhle příjemně vyšokoval, bavil a já na něj nevěřícně hleděl až do konce. Že to Mattell a Warneři odklepli přičítám tomu, že prostě vsadili na popularitu Barbie a na herecké hvězdy a scénář si ani nepřečetli. A velké plus si to zaslouží i za povedenou propagaci. Robbie a Gosling perfektní.
BANGER. (2022)
Česká pecka roku 2022, která strká Arvéda do kapsy. Autenticky a napínavě napsaná i natočená a to tak, že máte pocit, že po té Praze běháte a zabředáte do děsivého průseru s hlavními hrdiny. Krásnej dramatickej oblouk hrdiny a přesvědčivej Mišík. Trochu škoda, že to do nemalé míry působí jako dravější a zdařilejší remake Perníkové věže.
Volejte Saulovi - Série 1 (2015) (série)
Perfektně napsané a střídavě zábavně fanfarónský a dojemně posmutnělý Bob Odenkirk to svými grimasami a hlasem neskutečně táhne a musíte si ho zamilovat.
Volejte Saulovi (2015) (seriál)
Perfektně napsané a střídavě zábavně fanfarónský a dojemně posmutnělý Bob Odenkirk to svými grimasami a hlasem neskutečně táhne a musíte si ho zamilovat.