Recenze (20)
Avatar: Legenda o Aangovi (2024) (seriál)
No takto: film od Shyamalana sa mi celkom páčil, napriek tomu, že tu atakuje pomaly "odpad". Takže keď som videl, že hraný seriál na Netflixe je skoro na 80%, normálne som sa potešil, že si konečne pozriem, ako to teda malo vyzerať. Hmmm, hneď prvý záber na vyrehotaného afektovaného Dalai-lamu junior s brežnevovským obočím a kurzorom cez celú hlavu mi dal jasne najavo, kto ma bude celých 8 epizód nenormálne nasierať. Inak ako rozprávka fajn, počítačové prostredie pekné, emócie nulové, sympatie k postavám žiadne. Byť vládcom ohňa, asi by som dal malému poriadne na držku. Mám chuť si znova pozrieť Shyamalanovu, podľa mňa oveľa znesiteľnejšiu a existenčnými depkami nezaťaženú, verziu.
Fallout (2024) (seriál)
Dokonalá kombinácia brutality a humoru. Konečne som si mohol vychutnať atmosféru najúžasnejšej hry všetkých čias aj v podobe sledovania seriálu, hoci som nemohol sám ovplyvniť dej a smerovanie postáv. Určite sa tam nájde pár vecí, ktoré nie sú úplne top, ale len totálny idiot mu môže dať odpad! Za mňa 110% aj s tými nedostatkami.
Nech svět světem (2023)
Napriek tomu, že vyslovene neznášam Juliu Roberts, tak v tomto filme hrala mňa. Atmosféra tohto filmu je stobodová, niektoré dialógy a monológy fantastické, chýbajúca akcia - jebac. Užíval som si to, ako by sa to odohrávalo práve teraz vonku.
1670 (2023) (seriál)
Prvé časti boli perfektné. Som sa bál, že sa Poliaci vystrieľali hneď na začiatku, žiaľ, bál som sa oprávnene. Kvalitatívne to išlo dolu vodou od dielu k dielu, na druhej strane aspoň jeden z mála seriálov na Netflixe, z ktorého človek nemá chuť spáchať sebevraždu.
Kabinet kuriozit Guillerma Del Tora - Mimo (2022) (epizoda)
Hodinu pozerať na najškaredšiu herečku, akú som v živote videl, ktorá sa len mastí a škriabe - najhororovejší zážitok!
Kabinet kuriozit Guillerma Del Tora - Prohlídka (2022) (epizoda)
Neviem sa rozhodnúť medzi 5* a Odpadom...
Doktor Spánek od Stephena Kinga (2019)
Ufff, tak toto bolo zlé. Dočítal som knihu, z ktorej som bol príjemne prekvapený. Chystal som sa na film nabudený chválospevmi a červenou farbou pri jeho hodnotení. Prvá hodina bola celkom slušná adaptácia, Abra síce z plavovlasého dievčatka nejako stmavla a Rose tiež nebola najkrajšia žena na svete, ako som si ju predstavoval vykreslenú pánom Kingom, ale čo sa začalo diať po cca polovici... WTF??? Neviem nájsť ani správne slová bez použitia vulgarizmov, ale toto ma fakt nasralo. Netvrdím, že film má byť 100% copy paste knihy (ako napr. 1984), ale za toto by ich mal Pišta Kráľ zažalovať. Totálna stupidita, nenormálne zhovadilosti, a ten koniec? To som nevedel, či sa smiať, alebo hodiť stoličku do televízora. Pokus o reinkarnáciu Jacka Nicholsona, AUUU!!!, trpel som viac ako malý bejzbalista. Tú 1* dávam fakt iba... ani neviem za čo.
Apokalypsa v Los Angeles (2014)
Herecké výkony ako z lacného porna, triky robené na PMDčku, dialógy ala Lolek a Bolek, scenárista by si zaslúžil naraziť do análu zaguľatený kôl. Nejaký debil s veľkou riťou a portorikánska "agentka" na štekloch tam bezprizorne pobehujú a kameraman trasie kamerou, aby si divák myslel, že v L.A. zúri zemetrasenie. Ďalej to už ani nebudem komentovať, lebo je to strata času. Pustil som si to preto, lebo na druhom programe dávali Babovřesky 2, čo je ešte väčší odpad ako toto. Ale nevydržal som, vypínam kisňu a idem si radšej trhať chlpy v nose, to bude bolieť menej...
La bella e la bestia (2014) (TV film)
Toto mala byť Kráska a zviera? To boli Nebezpečné známosti, ale pekne zmrvené.
Nevyřízený účet (2013)
To si jedného večera starý Sly zobral namiesto práškov na spanie omylom laxatívum a ráno mal scenár na posteľnej plachte. Možno v osemdesiatych rokoch by bol takýto film s Lundgrenom super, ale dnes je to podpriemer.