Recenze (116)
Invalida (2023)
Tak tohle byla naprosto luxusní jízda!
Přízraky v Benátkách (2023)
Jo, prima prima prima. Moc se líbilo. Branagh prostě umí, jeho Poirot je luxusní. Díky za něj.
Expend4bles: Postr4datelní (2023)
Co je moc, to je moc, ale tohle už je fakt moc. Nevím, co, nebo kdo se mi v tomhle spektáklu líbil. Ale vím kdo ne - Megan Fox děs a běs. Škoda a tak to byla prima série.
Megalodon: The Frenzy (2023)
Zase jedna lahůdka od Asylum, krásně blbý 🙈
Ape vs. Mecha Ape (2023)
Další "lahůdka" od Asylum. Jejich studnice stupidních nápadů je bezedná. Jsem na ně už ujetej, a tak jsem se zase hodně bavil!!! Tady nelze nic hodnotit, jen se dívat a žasnout 😎
Megaconda (2010)
Megakunda? Neuvěřitelná věc, nutno vidět! Kdo má rád "luxusní" akční pecky - to je prostě nutnost!!!!
Black Adam (2022)
tak nějak na pyču. škoda dvou hodin na to koukat. nejlepší je asi Sarah, ta aspoň hraje. jinak jaxem řek na pyču 🤔 tak nějak nijaký...
Jan Žižka (2022)
Že je 3/4 filmu tmavá, to jsem si zvykl, bo ve středověku bylo tmavo :), ale ta roztěkaná kamera, která neustále byla nejmíň metr od herce - to je porod. Bitvy nic moc, celkově teda za těch půl mega, bo co to stálo to nebylo nic slavnýho. Škoda, jen jsem hádal místa, kde to bylo točeno, ale ta tam se mi vůbec nelíbila. Jednu hvězdičku za to, že jsem pár míst poznal, ale jinak bych dal odpad. Sorry.
Predátor: Kořist (2022)
Tak první půlhodinu jsem si myslel, že jde o přírodopisnej dokument, no a pak se to trochu rozjelo, ale ty indiáni fakt nic moc, nato že v 18. století ta indoška to zvládla jako prd...no nevim. Scéna s medvědem asi nejlepší, jinak predátor je tu nakonec takový spíš nemehlo - no nic, jednou a dost.
Morbius (2022)
Tak jako docela jo, efekty o.k., ale závěrečná strkanice - pouštěl jsem si ji dvakrát, ale tak nějak jsem furt nevěděl vo co go...Hodně slabé na Marvel.