Recenze (579)
Proč? (1987)
Syrové, nepříjemné. Plus malý exkurz do subkultury hooligans v 80. letech.
Pam a Tommy (2022) (seriál)
Seriál o jedné slavné kazetě a překvapivě intimní nahlédnutí do duší ústřední dvojice. Lily James je jako Pamela úžasná.
Absťák (2021) (seriál)
Samozřejmě věřím, že spousta věcí byla přibroušena v rámci zvýšení dramatičnosti, ale i kdyby byl celý příběh jen z poloviny pravdivý, je to stále síla a utáhnul by i řemeslně průměrnější seriál. Což naštěstí není tento případ, nápadité střídání časových rovin, skvělé dramatické oblouky postav a herecké výkony ze seriálu činí jeden z nejlepších, co jsem za poslední dobu viděl.
Gangy z Birminghamu - Série 6 (2022) (série)
Temná série plná nemocí a přemítání nad smrtí.
Firefly (2002) (seriál)
Vesmírný western o partičce desperátů (a jednom pastorovi). Škoda ukončení seriálu po jediné sérii, chemie postav byla výborná.
Free Guy: Hra na hrdinu (2021)
Hrozná chujovina, ale velmi zábavná, obzvláště souboj Guye s Dudem a maniakální Taika Waititi.
Poslední souboj (2021)
Příjemná středověká soap-opera s vynikajícím obsazením ústředního trojlístku.
tick, tick...BOOM! (2021)
Sólo pro Andrewa Garfielda a hudbu Jonathana Larsona, film má skvělou stylizaci, nicméně v druhé polovině zapomene dovyprávět příběh mladého umělce a utopí se v audiovizuálních hříčkách.
Bod varu (2021)
Svižné dílko natočené na jeden záběr, roztěkaná kamera, drobná osobní dramata i skvěle přenesená hektická atmosféra restaurační kuchyně.
Modelář (2020)
Chápu, o co panu Zelenkovi šlo, ale pro mě tentokrát střelba mimo terč.