Recenze (50)
Zhasni a zemřeš (2016)
Klasický jednoduchý horor druhé kategorie. Člověk se na to ze zvědavosti rád podívá, ale po druhé už to vidět nemusí.
Lví srdce (1990)
Já tyhle staré filmy miluji. Jean-Claude Van Damme v nejlepší formě a akce od začátku do konce filmu. Za mě hodně dobrý film.
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
Kolik let bylo S. Stallonemu v tomto filmu? 62? Trošku jsem se začátku děsil toho, co tam bude bojovat za staříka, ale Rambo mile překvapil. Akce střídá akci a člověk při sledování tohoto filmu nenudí.
Vyměřený čas (2011)
Hodně zajímavý nápad na film, kde se místo peněz platí časem. Jen jsem od toho čekal, že film bude více akčnější.
Smrt ve tmě (2016)
Herecké výkony hodně dobré. Herecký výkon slepého pána výborný. Nápad na film hodně dobrý. Ty nelogické momenty mi tam ale hodně vadí.
Žraločí masakr v Jersey Shore (2012) (TV film)
Já jsem se opravdu, ale opravdu snažil tento film dokoukat až do konce, ale to vážně nešlo. Tohle je taková hovadina, kterou svět neviděl.
12 hrdinů (2018)
Film, který neurazí ani nenadchne.Dobré herecké výkony, pěkné akční scény, ale trošku velké sci-fi. Druhá půlka filmu byla mnohem zajímavější než ta první, která byla místy až moc nudná.
Zabiják & bodyguard (2017)
Průměrný film nebo spíše podprůměrný, který měl být zařazen do kategorie sci-fi. Dávám dvě hvězdičky, protože jedna mi přišla málo a už sem viděl větší kraviny.
Tiché místo (2018)
Nápad na film zajímavý, ale film mě hodně zklamal. Nechápu, proč si hlavní postavy v době, kdy křik rovná se jistá smrt pořizují dítě, kterému asi těžko vysvětlí, aby bylo ticho. Dvě hvězdy dávám pouze za herecké výkony herců, ale to je pouze jedna z mála věcí, která se dá na tomto filmu hodnotit kladně.
7 životů (2017)
Herecký výkon hlavní hrdinky hodně dobrý. Zahrát sedm sester byla asi pořádná fuška, ale ona to zvládla. Námět filmu se mi moc líbil a hudba k filmu luxusní. Musím uznat, že při sledování tohoto filmu jsem se nenudil.