Recenze (375)
Twilight sága: Rozbřesk - 2. část (2012)
Ta tohle bylo důstojné zakončení ságy... pro mě jeden z nejlepších dílů a rozhodně teď odsoudím hodnocení tipu odpad. Chápu, že se to někomu nelíbí a že je už co se týče Twilightu zaujatý, ale dávat odpad je nesmysl.
Prometheus (2012)
Pobavilo mě v zajímavostech, co prohlásil Ridley Scott o tom, že budu z kina odcházet s pocitem, že jsem viděla něco neočekávaného. Víc netřeba dodávat.
Na vlásku šťastně až navěky (2012)
Skvělá tečka za jedním z nejlepších animáků :)
Srážka s mimozemšťanem (2011)
Na Paula jsem se vůbec netěšila. Mým hobby rozhodně komedie nepatří. Ale Paul mě překvapil, zasmála jsem se a klidně bych si to pustila znovu. Dokonce jsem zatoužila zúčastnit se Comic Conu :)
Temný rytíř povstal (2012)
Tušila jsem, že třetí Batman bude bomba, ale i tak jsem z kina odcházela v němém úžasu. Nové postavy mi nevadili... Josepha Gordon-Levitta mám ráda a Anne Hathaway taktéž zářila. Konec byl pro mě tak trochu nečekaný. Délka filmu nebyla rušivá. Film si po právu zaslouží 5 hvězdiček a Nolan poklonu.
Amazing Spider-Man (2012)
Tenhle nový Spidy byl pro mě celkem překvapení. Andrew Garfield se své role zhostil se ctí a Emma Stone byla pro mě příjemnější než Kirsten Dunst. Jsem zvědavá na další díl :))
Muži v černém 3 (2012)
Na MiB 3 jsem se těšila. V závěru je film lepší než dvojka, chybí ale humor, tak charakteristický pro MiB. Hlavní záporák měl být asi nejhorší z celé trilogie, ten pocit jsem ale bohužel neměla. Trochu jsem nepochopila tu dějovou lini K a jakože s J nemluví a straní se ho. Do konce filmu jsem to nepochopila. Maximálně kdyby někde byla scéna s nějakým přijatelným vysvětlením. Ale to co se v závěru filmu stalo mi zas tak hrůzostrašné nepřišlo, aby K s J téměř nemluvil. Ještě k tomu když si vzpomenu na předcházející dva filmy, tak K takový není. Je trochu rezervovaný, ale že by se nikdy neusmál a pomalu nemluvil... Na víc jak 3 hvězdy se bohužel necítím...
Druhý život (2011) (seriál)
Koukám, že někteří Slováci jsou rádi za takovouhle sračku. Buď nemají srovnání a nebo jsou na tom o dost hůř než my. Viděla jsem kousek a stačilo mi to do konce života. Naprostá blbost. Nedá se na to dívat ani pozadím a ještě k tomu ten příšerný dabing. Někdo z Novy myslel a....
John Carter: Mezi dvěma světy (2012)
Půlku filmu jsem více méně nechápala co se řeší a ani potom se skóre nevylepšilo. Herecké výkony průměrné. Taylora Kitsche si nejvíc pamatuju z filmu Síly temna. Měl tam pro mě určité charisma. Tady neměl nic. Jediné pozitivum byl úžasný pes. Ráda si občas koupím nějaký pěkný film na Blu-Ray... ještě, že jsem to v tomto případě neudělala.
Avengers (2012)
Bohužel nemůžu dát plný počet hvězd a to za počáteční nudu. Ano nudu, ale uznávám, že ta nuda tam být musela. Závěr filmu byl ale velkolepý a musím "poplácat po rameni" Hulka. Byl vážně úžasný. Každopádně tenhle film stojí za to jít do kina a stojí za to si ho i párkrát pustit pak doma v nejvyšší kvalitě. Na závěr si dovolím jednu citaci z filmu: ,,Cíl se naštval." :)