Recenze (375)
Kvílení (2016)
Musím říct, že místy se to trochu táhlo, ale jinak parádní hutná atmosféra v korejském stylu.
Gonjiam (2018)
Už během sledování jsem si říkala, že tohle je takový Blair Witch, ale o dost povedenější. Poslední půlhodinka byla dost výživná.
Práva (2021) (seriál)
Hodně zajímavý nadprůměrný seriál s právní tématikou, nicméně jsem s ním pár problémů měla. Když vezmu zápletku jako takovou a celé to její řešení, tak je to místy až absurdní a překombinované (jako korejští policajti jsou na co?!), ale dá se to ignorovat. Některé případy z pohledu korejského práva byly opravdu zajímavé. Ale musím říct, že tohle není ten typ seriálu, který by vás přikoval k obrazovce do 5 do rána. Myeong-min Kim a Beom Kim byli skvělí a evidentně si své role užívali, měla jsem jen trochu problém s lehce otravnou Hye-yeong Ryoo.
1987 (2017)
Velice zajímavý vhled na korejskou historii, která není českému divákovi až tak vzdálená. Některé momenty, a nebylo jich málo, byly hodně silné. Skvěle zpracované, úžasné herecký výkony.
Království zombie: Ashin ze severu (2021)
Oproti seriálu příběhově lehce slabší, ale jsem zvědavá, jak to zamíchá s hlavním příběhem. A mám pocit, že tady nabralo slovo "pomsta" daleko hlubšího významu :-D
The Box (2021)
Velmi příjemný a milý road trip movie plný hudby. Chanyeol je skvělý zpěvák, takže každá skladba, která z jeho úst zazněla, pohladila po duši. S Dal-hwan Jo měl skvělou chemii. Tenhle film jsem si fakt užila.
Potulný samuraj Kenšin: Konec legendy (2014)
Tak jak byl předchozí díl na akci trochu chudší, tak tady bylo akce dosyta a parádně jsem si jí užila. Jen mě celá ta linka s Šišiem vlastně zas až tak nevzala.
Do Do Sol Sol La La Sol (2020) (seriál)
Seriál měl takové klidnější tempo, ale vlastně mi to vůbec nevadilo. Ústřední dvojice se mi spolu líbila a jak se to na začátku zdálo celkem jednoduché a přímočaré, tak zhruba v půlce to člověka překvapí a dodá to seriálu druhý dech. Jen konec mi přišel takovej možná trochu zbytečně dramatizovanej :-)
Nelítostní (2017)
Zajímavý snímek, ale už jsem tak nějak zvyklá na špičkovou korejskou práci s charaktery a tady to tak úplně nebylo a hlavně mi úplně nesedl charakter Siwana, i když herecky mu nemám co vytknout. Vlastně nakonec, kdyby oba hlavní hrdinové zemřeli, tak by mě to asi nijak nezasáhlo. Scénář se mi taky zdál slabší, myslím si, že se z toho dalo vytřískat víc.
Směr nebe (2021) (seriál)
Asi první seriál, kdy mě rozbrečel už trailer. Seriál s pochmurným tématem, které bylo ale teda bravurně zvládnuto. Už dlouho se mi nestalo (jestli vůbec), abych začala u jedné scény brečet a vzápětí přešla do smíchu. Ústřední dvojice byla spolu skvělá. Bavily mě jak jednotlivé příběhy, tak příběh hlavních postav.