Recenze (735)
Oppenheimer (2023)
Vlastně nevím, pro koho je film určený. Kdo zná život Oppenheimera a jeho poválečné kauzy, tomu to nic moc nového neřekne. Kdo je nezná, tak dvě třetiny filmu se bude jen utápět v šílených debatách různých komisí, ve kterých není šance se orientovat, a aby film působil "napínavě", tak k debatám hraje monstrózní hudba. Zábavnost filmu se tak odehrává cca v jedné hodině z tříhodinové stopáže.
Žák sumo (2023) (seriál)
Asijsky přehnaný, příběh nepříliš komplikovaný, ale super náhled do světa sumo.
Hansan: yongeui chulhyeon (2022)
Proti prvnímu dílu zdaleka ne tak napínavé a akční. První půlka je více méně dialogová politika a teprve ve druhé se začne něco dít. Pokud znáte korejské dějiny, je film určitě zajímavější.
Gantz: O (2016)
Než film, spíše to připomíná záznam počítačové hry. Kdo má rád japonské akční hry, kde hrdinové likvidují čím dál tím větší a šílenější monstra, tak si toto užije. Pro ostatní to není. Výtvarné zpracování je ovšem vynikající.
Avatar: The Way of Water (2022)
Zpracování je úchvatné. Tak úchvatné, že vás dlouho baví jen se koukat, jak je celý svět do nejmenších detailů vytvořený. Nicméně příběh je strašně debilní a nelogický, že to zkazí dojem i z výtvarného zpracování. Je fascinující, že když už film dělali tak neuvěřitelně dlouho, že za tu dobu se nenašel nikdo, kdo by jim ho omlátil o hlavu.
アフリカン・カンフー・ナチス (2020)
Lidé, kteří alespoň v duchu skákají přes svůj stromeček, mají ruce obalené v gumových medvídkách a při zmínce o turnaji v bojových umění jim automaticky naskočí "Okinawa proti Japonsku", tak pro ty je toto skutečně lahůdka. Pokud vám předchozí věta nic neříká, nemá smysl se tímto filmem zabývat.
Kôkaku kidôtai SAC_2045 Jizoku kanô sensô (2021)
Pro fanoušky seriálu to může být zajímavé repeté ve zhuštěné formě, ale pro člověka, který se v tomto světě neorientuje, je to příliš zmatené, nesrozumitelné a dějově neuchopitelné.
Cyberpunk: Edgerunners (2022) (seriál)
Pro hráče Cyberpunku příjemné zavzpomínání na hru, pro nehráče seriál zcela o ničem. A i pro hráče bude zábavných spíše prvních pár dílů, pak už to přechází do stále dokola stejných bitek v anime stylu, u kterých jsem stále nepochopil, co na nich má být zábavného.
The Gray Man (2022)
Přiměřeně trhlé a zábavné, na druhou stranu kromě slušné akce ten film nic moc nenabízí. Lehce nad průměr ho táhne akorát zábavnost v tom, že je točený v Praze.
Není čas zemřít (2021)
Příliš komplikované a zároveň na Bonda málo "vtipné" a s nadhledem. Prostě si to ze sebe neumí dělat legraci, jako starší Bondové.