Recenze (1 226)
V plamenech - Žhář (2021) (epizoda)
Fuu, neviem, čo sa porobilo tvorcom, ale žeby sa nechali inšpirovať Hrami o tróny? Ten záver ma dostal...
V plamenech - Světlá stránka (2021) (epizoda)
Epizódy celej 1. série boli famózne, no táto je zatiaľ najlepšia. A takmer aj najsmutnejšia.
V plamenech - Austine, máme problém (2020) (epizoda)
Pekelne dobré zakončenie celej série!
Pobřežní hlídka - Žraločí derby (1990) (epizoda)
Človeka zamrzí, keď jeho obľúbená postava v seriáli skončí.
V plamenech - Texaská pýcha (2020) (epizoda)
Pýcha a predsudok, plno predsudkov. A plno pýchy.
Domek z karet - 3. kapitola (2013) (epizoda)
Sila prejavu. Umenie prejavu.
Myšlenky zločince - Kola se točí dál a dál… (2012) (epizoda)
Výborná časť, no jej záver mohli tvorcovia prepracovať oveľa lepšie. Inak paráda.
Pobřežní hlídka - Pancéřové auto (1990) (epizoda)
Zopár volejbalových záberov dokola, všetky zápasy sa hrali na 2 sety a finále zrazu na jeden, Eddie bol zakliesnený a zrazu vyletel z otvoreného auta, z hľadiska strihu dosť amatérsky (ne)zvládnutá časť, celkovo možno zatiaľ najslabšia z celej série.
Firma (1993)
Film je vskutku premakaný, no kniha ešte asi desaťkrát premakanejšia, naozaj odporúčam prečítať si, keďže strašne veľa toho bolo vynechaného a úplne pomeneného. Ale aspoň sme videli Eda Harrisa bez vlasov a budúceho Jigsawa s vlasmi :)
Peppermint: Anděl pomsty (2018)
Tuctovečka - každý vie, ako to bude prebiehať aj ako sa to skončí, no vôbec to pri pozeraní neprekáža.