Recenze (1 226)
Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti (2016)
Burtonovská pohodovka, nenadchlo, ale rozhodne ani nesklamalo. A riadky napísané pre Samuela L. Jacksona písal génius!
Hanebný pancharti (2009)
Po rokoch som si pozrel znova a znova nesklamalo. Arrivederci.
Synecdoche, New York (2008)
Film vo filme vo filme vo filme... mám pocit, že toho bolo až príliš, asi žiadny film som nepozeral na osemkrát, ale tu sa inak nedalo. Nevravím, že by to bol film nudný, ale skrátka bol celkovo veľmi slabý. Asi tu názorovo idem proti davu, ale nič s tým nezmôžem.
Nylonový mesiac (1965)
- Sú víťazstvá, ktoré by som rád zakúsil. Vanda, chcel by som ísť k tebe. - Môžme. - Tú svoju zatratenú sestričku pošleš do kina, alebo hoc aj do pekla, ale ja ťa chcem, rozumieš? Ja ťa chcem.
Ztraceno v překladu (2003)
Tak to neraz býva.
Mistr (2012)
Celkom slušná makačka dopozerať tento počin :) Phoenix zahral svoju rolu na parádu, ale inak... ťažko povedať, prečo BBC hodnotí tento film ako 24. najlepší spomedzi kúskov po roku 2000. Nuž ale, koľko ľudí, toľko chutí.
Diagnóza: Šampión (2015)
Okrem iného aj obraz toho, ako Amerika a jej tajné služby zakročujú, ak im je niečo prosit srsti. A je úplne jedno, že ide o seriózny problém, ktorý by sa rozhodne mal dostať do povedomia verejnosti.
Robinson Crusoe: Na ostrově zvířátek (2016)
Vhodné pre vekovo mladšie publikum, ktoré sa pri akcii tvorov z ostrova rozhodne nudiť nebude.
Pan Větvík (2015)
Príjemná polhodinka z produkcie BBC, tieto anglické veršované rozprávky majú zvláštnu atmosféru, metráž tiež nikdy nie je prehnaná, takže rozhodne ide o pozerateľné snímky.
The Maiden (2016)
Nemám rád horory, povedal som si teda, že takýto krátkometrážny snáď neuškodí. Musím však otvorene priznať, že aj do 8 a pol minúty režisér vtesnal momenty, kedy mi tep vyskočil značne vysoko.