Poslední recenze (81)
Fauda (2015) (seriál)
Občas tomu skřípne logika, ale jinak je to boží žrádýlko.
Joker (2019)
Po měsíci měním na 5*, protože si příběh stále pamatuju a některé scény a záběry mi pořád hrají v hlavě. Ne není to ten Joker z filmů Netopýrovi, ale o to má celé vyznání větší sílu. Mě se líbí i myšlenka. Když příliš mnoho lidí je na tom tak, že nemá co ztratit, zvolí si do svého čela magora. A J.P. hraje toho magora excelentně.
Parazit (2019)
Je to svižné, nápadité. Hrdinové nejsou černobílí a člověk na začátku vůbec netuší, kam se to nakonec vyvine. Zbytečná brutalita to však zabrzdí a najednou je z toho jiný příběh než na začátku. Konec je ale fajn.