Recenze (75)
Já, padouch 3 (2017)
Paradoxně se mi trojka líbila nejvíc, záporák skvělý a Gruuv brněnský brácha famózní. Mimoni dostali tentokrát samostatnou linii, dalši IMHO skvělý nápad.
Já, padouch 2 (2013)
O chlup lepší než jednička, zejména kvůli Gruově parťačce a záporákovi. Mimoni logicky dostali větší prostor a skvěle jej využili.
Já, padouch (2010)
Skvělé od scénáře přes animaci až po vynikající dabing. Mimoni vivat.
Vše je ztraceno (2013)
Kdo se nikdy neplavil na plachetnici na moři, nepochopí a bude to pro něj nuda. Ano, je tam spousta hovadin - holení, bouřková kosatka, refování, "včasné" zpozorování bouřky a spousta dalších, ale to jsem odpustil - stačilo si jenom představit, že jsem v takové situaci a celkem me mrazilo. Pro mě dokonalý film a mimochodem dokonalá hudba.
Alita: Bojový Anděl (2019)
Robert is back! Svižná kombinace akční jízdy a filmu pro náctileté. Teenageři na tom uletí, my starší se soustředíme na akci, kterou Rodriguez prostě umí. Těším se na dvojku.
Most (2011) (seriál)
Třetí sérka překomplikovaná, druhá s nejasným koncem. Jako celek ovšem perfektní, Sága zůstane navždy v mém srdci.
Upgrade (2018)
Námět sice jakoby tradiční, ale přesto jiný a velmi nehollywoodský. Konec to zvednul minimálně o jednu úroveň nahoru. Pro mě pecka roku.
Coach Carter (2005)
Opravdu bezchybné a holywoodsky netradiční. Bez Samuela L. Jacksona by to ovšem bylo poloviční.
Od soumraku do úsvitu (1996)
Já to mám naopak, první půlka zajímavá, ale místy nudná. Od nástupu Salmy na scénu (boží) se to rozjede a Rodriguez ukazuje, proč ho milujeme (tenhle film nebo Desperado) a když to přeženě, tak nemáme rádi (pozdější Spy Kids).
Con Air (1997)
Viděno opakovaně nedávno. Z pohledu dnešních měřítek na akci a bitky je to už samozřejmě old-school, ale plně vynahrazuje panoptikem šílenců v čele s inteligentním Malkovichem a pestrým, i když místy lehce WTF scénářem. Nicolas Cage byl tady ve vrcholné fyzické i herecké formě. Nemůžu dát jinak, než plnou palbu.