Recenze (67)
Godzilla x Kong: Nové impérium (2024)
Byla to taková ptákovina, ale nenudilo
Poslední výkřik (2012)
Normálně tam patří "odpad", ale budí to takový záchvaty smíchu, že jsem si to musela pustit už podruhé :-)
Můžeme být hrdinové (2020)
Je to sice spíš pro děti, ale Pedro je dilf :-)
Fantastická zvířata: Grindelwaldovy zločiny (2018)
Nabyla jsem dojmu, že Mlok má Aspergerův syndrom :-)
Zoufalé ženy dělají zoufalé věci (2018)
Smála jsem se, ale protože to bylo blbý, ne protože to byla komedie.
Woori yeopjibe EXOga sanda (2015) (seriál)
Nejsem objektivní, protože jsem fanynka :-) Jen škoda, že ostatní členové neměli víc prostoru.
One Direction 3D: This Is Us (2013)
Na to, že nejsem fanynka, mě to dost bavilo.
Grimsby (2016)
Dost fekální zábava, ale fakt jsem se zasmála.
Pýcha, předsudek a zombie (2016)
Nebyla to až taková ptákovina, jak jsem čekala
xXx: Návrat Xandera Cage (2017)
Donnie Yen válí :-) Potěšila mě přítomnost mého oblíbeného zpěváka Krise, ale nějak jsem nepochopila, k čemu tam ta jeho postava byla.