Poslední recenze (30)
Ve při (2023) (seriál)
Nevím, jestli jsem náhodou nekoukal 10 dílů na čínskou kopii, protože jinak nechápu tu oslavu, že se jedná o nej seriál na Netflixu. Taky tu prej neskutečně graduje napětí a chaos? Opravdu? Já teda pokud nepočítám 9 díl, tak to byla neskutečná nuda a předvídatelnost na dva díly dopředu.
Sebevražedný oddíl (2021)
Červené hodnocení nad filmem, kde hlavní zaporák je Patrick ze Sponge Boba, kterého tvůrci převedli do 3D. Superheroes filmy mám rád a netvrdím, že u některých scén jsem se nebavil, ale s tímto hodnocením co bude od tvůrců jako příště? Boj proti salátové okurce? Gunn předvedl opravdu absurditu a to je určitě fajn, ale i ta musí mít určité meze. Zneškodnění Patricka díky krysařce z ratatouille, s nějakým opravdu divným sexuálním podtextem, kde krysy mají představovat spermie, co se dobývají do vajíčka, zde myšleno mozku ty pitomý hvězdice...opravdu jsem tuhle scénu nepochopil. Dějová linka, to nemá ani smysl zmiňovat, nemá hlavu ani patu. Hodnocení pochází nejspíše od valné většiny teenagerů, kteří asi poprvé viděli film s R ratingem, jinak si to hodnocení nedovedu představit. Kdybych na tohle narazil v TV ve 22:00 na Coolu, suverénně si myslím, že to je nějaký Bčkový film.
Red Notice (2021)
30 minut před koncem jsem to vypnul s tím že půjdu spát a dokoukám to další den. To asi mluví o všem. Kdyby tam nehrála Gal Gadot, věřím že většina mužského obecenstva by to v polovině vypla.