Poslední recenze (56)
Blok 99 (2017)
Vince jsem si hodně oblíbil v True Detective, ale tam byl drsnej, tady trochu Frankenstein.
Stáhni mě do pekla (2009)
Že na horrory nekoukám, naposledy jsem absorboval snad Silent Hill?? No v každopádně jsem sáhl po tomhle filmu protože už nebylo co a opět jsem se musel v některých horrových fázích filmu smát (ostatně jako u každého filmu tohoto žánru), tím se můj dobrý pocit z filmu trochu degradoval, ale celkově jsem se bavil. Vyzdvihl bych povedený konec.
Cvokař (2009)
respektive 3+