Recenze (2 434)
96 hodin: Odplata (2012)
Vraždící albánští kuplíři, kteří chtějí spravedlivě pomstít smrt svých synů? oukeej, ale pořád to má grády a Istanbul je dostatečně sexy.
Air America (1990)
Komediální drama z války v zemi, kde válka nebyla? Pěkné da da, ale určitý šarm to má.
Bezstarostná jízda (1969)
Příliš dobré na to, abych neuznal, že jde o kultovní kousek. Možná lehce naivní příběh a jeho podání, ale ty silné momenty s bílou sílou vidláků ...
Dr. No (1962)
jen ze skvělého filmu vznikne kult ...
Je třeba zabít Sekala (1998)
Příběh je to velmi silný. Škoda, že Vladimír Michálek nedostal na své filmy nikdy pořádný rozpočet .. Dokud ještě chtěl točit velkofilmy....
Ponorka U-571 (2000)
Výborný kus pořádné poctivé práce. Ovšem těch zničených plavidel na jednu chromou rachotinu z první světové … :-)
Od soumraku do úsvitu (1996)
Edit 2018: Ten film zestárl a Rodriguez nikdy nebyl tak dobrý filmař jako kamarád Tarantino, což se potvrdilo v dalších letech a projektech. Ale i přesto prostě Clooney, Tarantino, Savini a jeho masky, Salma, Danny Trejo, Cheeh Marin … i tak je toho až dost :-)
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Lepší než jsem čekal - pryč se vším starým!
JFK (1991)
No jde o úctihodné dílo a pracně zhotovenou mozaiku - koneckonců předlohou byl snad 20 000 stran soudních spisů … Ale, že by to byl film, s nimž chci trávit jakýkoliv večer? "Fanouškům" vraždy JFK spíše doporučuji nějaký nadupaný dokument. I když závěrečná dvacetiminutová Costnerova řeč má obrovskou sílu - Stone dovede být velmi přesvědčivý.
Mr. & Mrs. Smith (2005)
Viděno po dlouhých 13 letech - ten film má stále koule, skvělá kamera, kostýmy, choreografie akčních scén a hlavně .. těm dvěma to sakra sekne.