Oblíbené seriály (8)
Columbo (1971)
Klíšťák (1994)
Ako malý som to nenávidel, bolo to vždy pred Spidermanom a ja som to musel pretrpieť, pokiaľ teda vonku pršalo. Minule som si pozrel prvý diel, len tak z nostalgie, a potom celú prvú sériu. Je to výborné, ale vôbec nie pre deti. Skôr pre fanúšikov komiksových príbehov, ktorí pochopia všetky tie vtipy. Pred 12 rokmi by to bol odpad. Teraz :) :) :) :) :) :) :) P.S.: originálny dabing je skvelý, český si už nepamätám.
Spiderman (1994)
Už keď som počul tú zvučku, tak som rýchlo utekal ku telke. Pozrel som si to aj ako "dospelák" (po anglicky) a stále je to za 5*. Diely s Venomom (v 1. sérií)sa mi zdali napínavejšie a lepšie spracované, ako časť venovaná Venomovi v Spidermanovi 3.
Zoufalé manželky (2004)
Škoda, že tvorcovia nevedeli kedy skončiť.
The Boondocks (2005)
Seriál, pri ktorom som sa neraz chytal za brucho, český dabing skvelý napriek tomu, že seriál stavia na afro-americkom dialekte. Hodnotím len prvé dve série.