Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Drama
  • Komedie
  • Akční
  • Krimi
  • Dobrodružný

Recenze (293)

plakát

Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010) 

Už dlouho jsem neviděl tak dobře a originálně natočený film, který k jeho škodě, ale vůbec negraduje. První hodina mě přinesla do stavu absolutního nadšení spousta nápadů, sympatičtí herci, dobrá hudba, ale postupně se film změní v odškrtávání jednotlivých levelů. Herci do jednoho super dokonce i Cera (bože jak já ho nesnáším) se dal (místy).

plakát

Wall Street: Peníze nikdy nespí (2010) 

Oliver Stone předkládá svůj pohled na finanční krizi a rozhodně zajímavý. Jako režisér to má pořád v ruce, ale scénáři chybí šťáva a nucená konstrukce z něj přímo čiší. Michael Douglas Gordona Gekka nehraje on jím prostě je a stačí pár vět, rozhození rukou a má vás v hrsti. Škoda, že se to nedá říct o Shiaovi, mujsem mladého super brokera vůbec nevěřil. Brolin s Wallachem odvádějí svůj standard, ale že by jste si na ně za týden vzpoměli to asi ne. Potěšilo několik slušných narážek na jedničku. Jen mě bylo smutno z pohledu na Charlieho Sheena v němž už místo Buda Foxe uvidíte zase jen Charlieho Sheena.

plakát

Králova řeč (2010) 

Prototyp Oscarového filmu v tom nejlepším slova smyslu. Colin Firth má plešouna v kapse a osobně bych ho přál i Carterové. PS: přítelkyně logopedka si film neskutečně užila.

plakát

127 hodin (2010) 

Boyle má neuvěřitelné množství nápadů a chtěl bych vidět jak by zvládl opravdu velkou a ambiciozní látku. 127 hodin má hlavní problém v tom, že víte jak dopadne a celou dobu čekáte na vysvobození. Franco překvapil, soundtrack příjemný, výborný střih, ale nemůžu se zbavit pocitu, že by to šlo klidně o půl hodiny zkrátit a nic by se nestalo.

plakát

Paranormal Activity (2007) 

Jediná strašidelná věc na tomhle "filmu" je, že to dokázalo vydělat TOOOLIK peněz.

plakát

TRON: Legacy 3D (2010) 

Vizuálně do posledního záběru precizní film, který zarazí neuvěřitelnou tupostí svého scénáře. Připadalo mě, že na filmu pracovali čtyři scénáristé, kteří chtěli udělat svůj vlastní film a studio jim jejich výtvory spláclo dohromady. Nic není dotažené, nic není vysvětleno. Joseph Kosinski věděl spíš jak má jeho dílo vypadat než co sdělovat. Herci až na originálního Bridgese nemají co hrát a akce je neuvěřitelně statická. Vše zachraňuje desingové orgie a monumentální soundtrack od Daft Punk. 5/10 a zaokrouhluju nahoru za odvahu studia dát na něco takového 400 milionů dolarů

plakát

To byl zítra flám (2010) 

Klasika z Hot tub time machine určitě nestane, ale když půjde v televizi rád na ní znova kouknu. Crispin Glover a jeho trampoty s rukou rulez.

plakát

Sociální síť (2010) 

David Fincher dospěl. Zatímco jeho první filmy vás dostaly do kolen neotřelými nápady, pointou a neodolatelným feelingem, poslední Fincherovy filmy jsou formálně dokonalé, pečlivě vysoustružené, ale už nenadchnou tou neodolatelnou vnitřní energií, kterou měl Klub rváčů, Seven. Projektu Social network jsem nevěřil od začátku a Fincher mě velmi mile překvapil. Perfektně vybraní herci (u mě vedou dokonale sehraní bratři Winklevossovi), soundtrack, bez debat dokonalý scénář, který vás během několika minut přitáhne a do konce nepustí. Fincher se chytře vyhýbá poučování jestli je facebook zlo nebo ne, ale zaměřuje se na jeho hlavního tvůrce Marka Zuckerberga, který je dokonalým prototipem Občana Kanea naší generace. Selfmademan, který chce ohromit okolí, ale jako nerd na to nemá vyjadřovací schopnosti ani povahu. Když se seznámí se Seanem Parkerem potká to čím vždy chtěl být, ale nikdy toho nemůže dosáhnout. Zavěrečná katerze, kdy Zuckerberg získal svou milovanou firmu, ale přišel o přátele, ztratil milovanou dívku i vzor a končí úplně sám je dokonalá. Závěrem bych řekl, že The Social Network přeju Oscara i když vím, že u akademie tohle téma nemá absolutně žádnou šanci. Sociální síť není tak cool jako Inception, ale v přímém souboji u mě nad novým Nolanem Fincher jasně vyhrál.

plakát

Noční rande (2010) 

Během filmu jsem se asi 5x s chutí zasmál jen škoda uloudaného začátku a výplňových dialogů o nudnosti manželství. Všechno zachraňují herci Fey a Carell mají slušnou chemii a spolu jim to sluší. Naprosto, ale rulují herci ve vedlejších rolích především páreček Franco, Kunis je takřka geniální a překvapivě nerušící Wahlberg. I když u mě převládá spokojenost, tak vím, že s lepším scénaristou se z tohodle filmu mohla stát klasika.