Recenze (52)
Americký sniper (2014)
este nikdy ma po odchode s kina nebolela hlava tak ako pri sniperovy... pribeh zaujimavy, ale to strielanie bolo unbelieveble....
Bláznivá, zatracená láska (2011)
nato, že nemám rada komédie, tak to bolo skoro za 5*... pokazil to ten "blbý" záver, ktorý sa tam troška nehodil.... :) ale inak dobrý film... :)
Čo ja viem (2014) (pořad)
Marcel Merčiak je síce skvelý profesionál, ale troška v inom žánry...
Dáma ve zlatém (2015)
Klasicky americky happyend.. 👍
Drive (2011)
za príbeh by som dala 3* ale táááá hudba..... jeden z najlepších soundtrackov podľa mňa.. :)
Druhá světová válka v barvě (2009) (seriál)
dokumentov o 2.sv. vojne je veľa a sú niektoré určite aj lepšie, ale vo farbe to dáva taký iný pohľad na vec... zaujímavý..
Frida (2002)
neviem, odspala som... :)
Gravitace (2013)
príheh síce žiadny, ale ten vesmír je úúžasnýý...
Hodiny (2002)
tak dobre sa to pozerá.... aj počúva.... :) super hudba..
Horná Dolná (2015) (seriál)
hmm... no neviem, mne ta Petra P. pride obcas aj dost dobre ftipna... :D :D