Poslední recenze (23)
Kdybys jen tušil (2020)
Jemne sarkastické, príjemne romantické. Príbeh je jemne napínavý a postavy sú neskutočne sympatické. Odporúčam každému, kto chce oddychovku, ale zároveň nič nudné a prehnane romantické :)
Malé ženy (2019)
V prvom rade sa započúvajte do dialógov a monológov hlavných postáv. To čo sa Vás skutočne dotkne sú stále platiace situácie, v ktorých sa ocitne žena vo svojej dospelosti. Za mňa, mal film skvelé spracovanie aj čo sa týka herečiek, deja, kamery, hudby a pod.... ale takéto historicko-romantické drámy nemusia sadnúť každému. Avšak to čo zažívajú mladé ženy z chudobnejšej rodiny zasiahne každého. Pretože každý sa raz v živote musí rozhodnúť kam so svojim životom a vďaka rozdielnym povahám sestier si v každej nájdete kúsok zo seba. Na Slovensku a Česku chýbajú takéto filmy feministického zamerania. Stále ju u nás zobrazovaný ako strašiak, ale možno vďaka takýmto filmom by mladí ľudia pochopili o čom v skutočnosti je.
Velká oříšková loupež (2014)
Neviem ako je to možné, ale mám pocit, že za posledných pár rokov nevyšiel takmer žiadny dobrý animák. Išla som si pozrieť tento film s určitou nádejou, ale nebola to žiadna sláva. Pekné spracovanie, no príbeh ma veľmi neoslovil. Našťastie som tento film pozerala s priateľom, tak som sa aspoň počas niektorých scén nenudila (:D). Mnoho prvkov mi pripadalo ako klišé, hudba mala byť akože aktuálna a chytľavá, no do mne tam vôbec nepasovala. Znela násilne a "neroztomilo". Možno mladšia veková katogória by sa v tom našla, bolo tam niekoľko vtipných scén, musím uznať. Každopádne stále hľadám animák z tejto doby, ktorý by som si fakt obľúbila.