Recenze (401)
Svědek času (1988) (TV film)
Režisér Bělka byl fantastický divadelník- s Hrušínským natočil například Bellevue, Waterloo a Lítost. S Voskou A na konci je začátek. Nebo veršovanou Lermontovovu Maškarádu s Brouskem, Kačírkovou a Rážem, klenot z roku 1963 !
Slečna od vody (1959)
Eva Klepáčová byla hezká, je jistě příjemné se na ni hodinu dívat. Ale kromě pohledu na její tělo film nic zvláštního nenabízí. Téměř nulový děj a zápletka nikde.
Opory společnosti (1972) (TV film)
Ještě lepší je Nepřítel lidu se Stevem McQueenem, kde Ibsen chválí "hlídací psi demokracie"
Rudin (1985) (TV film)
Doporučuji všem, kteří mají rádi ruské romány. Další skvost z archivu Československé televize. Po skončení inscenace jsem šel Rudina ihned hledat v mé knihovně.
Panenství a kriminál (1969)
Lepší je více psychologičtější Rapotínská tragédie ze stejné doby
Rapotínská tragédie (1970) (TV film)
Trochu to připomíná Díru u Hanušovic
Policie (1985)
Naprosto odfláknutý film, vztahy mezi postavami nefungují, když dělám policejní drama se stokrát vytvořeným námětem, tak by herci, atmosféra filmu a scénář, dialogy měl na mě působit jako magnet. Například některé Belmondovy kriminálky takto působí- třeba Muž z hor, Samotář, Profesionál, Strach nad městem, zkrátka kvalitní bijáky. Tělesný a dušení šarm herečky Norii je na bodu mrazu. A Depardieu zdá se zapomněl na Poslední metro a Ženu od vedle. Tohle je zaprášená kriminálka, která se nehodí ani do zaprášeného videa. Souhlas se Snorlaxem.
Případ Thomase Crowna (1968)
Film je dobrý díky Stevu McQueenovi, vše ostatní jsou mimikry...
Poločas štěstí (1984)
Toto není Žižkovská romance, ale film o spokojeném samci, který rád jí a komentuje synovo ranní chození na wc. Zápletka jako vyšitá z antické tragédie
Vražedné utkání (1982) (TV film)
Vražedné utkání bylo lépe zpracováno ve filmu Charlie Varrick, v Modrém hromu nebo v Airwolfu.