Poslední recenze (101)
Pád domu Usherů (2023) (seriál)
Tak tenhle seriál je pro mě rekordní ... usnul jsem u něj dopoledne, po obědě, odpoledne i večer. Neskutečně těžké a nudné dialogy, vývoj dějové linky tomu úměrný. Kdyby se jim do záběru dostal šnek, prolétl by jako tryskáč.
Pisatel (2011) (TV film)
Uf, našel jsem na Skylinku v sekci drama a takovou dávku patetického dobra jsem si vážně nezasloužil.
Přirozené světlo (2021)
Velmi ponurý film, což je u válečného filmu očekávatelné. Jenže i ponurý film potřebuje příběh a alespoň nějaký spád. Jenže tyto dvě ingredience naprosto chybí. Takže 20% za snahu.