Recenze (33)
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
Nejsem zrovna seriálový fanoušek, ale u ,,Papíráku" jsem hltala každý díl. Tohle by měl vidět každý...
Buchty a klobásy (2016)
Člověk, který to vymyslel by si měl najít ženskou nebo doktora..
Maska zrcadla (2005)
Absolutně šílený kousek plný neuvěřitelných postav, které mě spíš šokovaly než vtáhly do děje. První hodinu jsem si říkala:,, Někdo je tady na drogách, ale já to nejsem" Nakonec mě tento nepochopitelný fantasy snímek vůbec ničím neohromil. Do konce se dokoukat dá, ale chce to opravdu hodně trpělivosti pokud tomuto žánru neholdujete.
Antikrist (2009)
Bizarní sadomasochistické psycho porno, které nemělo žádnou pointu. Odstříhávání si genitálií a jiné nechutnosti - ne díky. Nikdy více.
Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel (2013)
Bez pointy, bez kvalitního humoru. Zkrátka nudné a nezáživné.
Frajeři ve Vegas (2013)
Perfektní obsazení, humor na úrovni a šťastný konec. Vše co správný filmový fanda vyžaduje. Vřele doporučuji.
Soumrak mrtvých (2004)
Záblesk jednoho nebo dvou úsměvů. Jelikož jsem neměla záložní plán, dodívala jsem se do konce. Ztráta času. Z nepochopitelných důvodů dávám 1*
Andílek na nervy (2015)
Za ,,ponaučení" a úctu k Českým hercům dávám **. Film přesně znázornil to, jak to v dnešní době je. Rozmazlení spratci co mají všechno a ničeho si neváží. Naštěstí scénář ke konci ,, zachrání" alespoň část děje a na film se dá dokoukat.
To (1990) (TV film)
V roce 1990 se možná film dočkal své slávy. Viděla jsem ho až letos -2015 a dle mého názoru absolutně nezáživný..
Máma na tahu (2014)
Být mámou a manželkou je práce na plný úvazek a na celý život a to Allyson moc dobře ví. Mateřská ženy někdy dovádí k šílenství, ale v této rodinné komedii jde i o pohled z druhé strany. Vřele doporučuji milujícím matkám.