Recenze (17)
Fractured (2016)
Dlouho jsem neviděl, aby takhle krásně vybudovanou atmosféru dokázal někdo tak zmrvit... 55%
Talon Falls (2017)
Podle hodnocení jsem čekal průser, byl jsem ale mile překvapen. Rozhodně srovnatelné s nedávným Haunt, který má o několik procent více, což je pro mě nepochopitelné... 65%
Vlčí Zátoka (2016) (seriál)
Pokud se někdo po první řadě rozmýšlí, jestli vůbec začne sledovat druhou, nemohu mu odpovědět nic jiného, než ANO. V druhé sérii je to totiž úplně jiný seriál. Napínavé, zábavné a díky skvělému Johnu Jarrattovi, který konečně dostal více prostoru, místy i vtipné. 1. série - 55%, 2. série - 80%
Dead of Summer (2016) (seriál)
V první řadě musím pochválit velice dobrou atmosféru osmdesátých let, která se tvůrcům podařila ztvárnit více než dobře. Co však muselo štvát všechny hororové a krvelačné diváky bylo to, že až do posledních dvou dílů byl seriál spíše jen mysteriózní a záhadný, skoro žádné vraždy, žádná krev. Mně osobně se to však docela líbilo, pominu-li všechny ty nelogičnosti kolem toho. Poslední dva díly, které jsem již zmiňoval, však museli každého krvelačného diváka uspokojit. Mě už bohužel tolik ne, jelikož to byl čistý masakr plný divných rozhodnutích a slabé atmosféry. Díky vztahu k postavám jsem si je však v rámci možností také dokázal užít. Přece jen, když u seriálu strávíte několik hodin, tak se vám k určitým postavám nějaký ten vztah prostě vytvoří. 55%
Brahms: Chlapec 2 (2020)
Nebýt poslední čtvrthodinky, dal bych s čistým svědomím čtyři hvězdy. 65%
The Cleaning Lady (2018)
I když to chvílemi bylo cítit mírnou amatérštinou, hororový účel to rozhodně splnilo. Mysteriózní, zábavné, napínavé a hlavně pořádně znepokojující. Při některých scénách jsem měl opravdu nepříjemný pocit a když film skončil, docela jsem si oddychl. 60%
Otryv (2019)
Jelikož Frozen z roku 2010 se mi ohromně líbilo, na tenhle podobný snímek jsem se moc těšil. Má očekávání to však nesplnilo. První polovina mě svým pomalým tempem dost nudila. Poté přišlo pár nesmyslů a nelogických rozhodnutí, které filmu dost ubraly. Druhá polovina ale naštěstí už docela rychle odsýpala. Konec dobrý, byť jen těžko uvěřitelný. Jak už jsem říkal - čekal jsem víc, ale katastrofa to nebyla. 45%
Los olvidados (2017)
Až na pár povedených scén v druhé polovině slabota. 40%
Madison County (2011)
Podle hodnocení jsem čekal jeden z těch horších exploitation, po zhlédnutí jsem byl však mile překvapen. Herecké výkony v rámci tohoto subžánru na úrovni, chvílemi napínavé a vrah leč jednoduchý, tak povedený. Kdo má rád klasické nahánění a vraždění ve vidlákově, nebude zklamán. 55%
Svatý Mikuláš (2014)
Nebýt těch hrůzostrašných herců a naprosto nesmyslné hudby, která se do daných scén absolutně nehodila, byl by to solidní horor. 45%