Poslední recenze (15)
Válka o planetu opic (2017)
Shit
Underworld: Probuzení (2012)
Jednoznačně nejslabší ze všech dílů. Nicméně když nemá člověk moc velké nároky, vypne mozek, kouká na Kate v latexu a tunu akce, tak příjemná oddychovka :)
Naboř a ujeď (2012)
Příběh o hovně, hlavní hrdina je asertivní Nickelback, z kterýho se stane totální borec, má svojí buchtičku a o tu se stará... Bylo by to totálně k ničemu, ty honičky mi nepřišly nijak úžasný.. Nicméně.. co mě u filmu udrželo byl scénář.. Takový keci člověk jen tak neslyší.. Takže jenom kvůli vtipu za mě: 75%