Recenze (464)
Statečné srdce (1995)
Na tenhle film nezapomenu už kvůli strašnému konci hlavního hrdiny-krutá doba, nikdo se s nikým nemazlil.
Forrest Gump (1994)
Tenhle film je nutno vidět víckrát,jednou je na takovou kvalitu málo. Hanks se na prosťáčka opravdu hodí, spíše řečeno umí ho zahrát. Konec je dost smutný...
Nebožtíci přejí lásce (1972)
Pohodový film, ve kterém se na pohřbu svých rodičů sejdou dva úplně neznámí lidé v cizí zemi a v podstatě začnou jít v jejich kolejích.
F. L. Věk (1970) (seriál)
Sice jenom čb , ale perfektní vystižení doby, perfektní herecké výkony a hned při úvodních titulkách výtečná hudba člověka slavnostně naladí - jeden z televizních skvostů.
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
V tomto případě platí, že dva (terminátoři) jsou lepší než jeden a že dvojka je lepší než jednička (film), Ale bez Arnieho by nebyl ani jeden, už se těším na trojku!!!
Psycho (1960)
Stačí starý barák, jeden šílenec, trochu tmy a pak se bojíme jít na WC sami.
Ptáci (1963)
Nejdříve nic a pak smršť. Na Hitchcocka prostě nikdo nemá, v tomhle filmu ho poslouchají i ptáci.
Byl jednou jeden dům (1974) (seriál)
Velice pěkný seriál z prostředí pavlačové první republiky , s celou plejádou nejlepších českých herců a vystihující tehdejší situaci i v charakterech lidí.
Četnické humoresky (2001) (seriál)
Zase jeden z povedených seriálů, který je prošpikován humorem, což mu dává úplně jiný ráz, než u jiných filmů či seriálů z podobné oblasti. Je to odlehčené a v podstatě je to téměř komedie.
Čest rodiny Prizziů (1985)
Můj nejoblíbenější mafiánský film se všemi mafiánskými atributy, výborným Nicholsonem (jak jinak) a svůdnou Turnerovou (jak jinak).