Recenze (464)
Smrtící triky (1986)
Povedený dobrodružný snímek s mnoha zvraty. Malé nedostatky ve scénáři jsou kompenzovány svižným dějem a dobrými hereckými výkony.
Moucha (1986)
Horror jak má být a přitom má hlubší myšlenku než jen příběh o jednom nepovedeném pokusu. Výborně natočený film s precizními speciálními efekty, maskérkou prací a vynikajícími výkony herců.
Mlha (1980)
Opravdu výborný horror mistra hrůzy-stačí pomalu postupující mlha a je tu rostoucí napětí, podmanivá hudba,udivující atmosféra....
Jméno růže (1986)
Perfektně vystižené prostředí temného středověku, odpovídající napětí ...
Cid (1961)
V tomhle historickém filmu o středověkém španělském hrdinovi jsou jedny z nejlepších bitevních scén v dějinách filmu. Heston se hodí na hrdinské postavy.
Půlnoční expres (1978)
Otřesný obraz brutality a frustrace z tureckého vězení natočený podle skutečnosti. Po zhlédnutí tohot filmu si člověk opravdu bude více vážit svobody. Hlavní představitel Brad Davis zdmřel na AIDS.
Příliš vzdálený most (1977)
Film o jedné famézní operaci během II.světové války. Celkem dobrý válečný film ale kdyby tam nehrálo tolik hvězd, tak by asi výsledek nebyl takový.
Bitva o Midway (1976)
Velkorysá podívaná s hvězdným obsazením plná bitevních scén a pyrotechnických kouzel. Zajímavé válečné drama je však možná mírně roztříštěno vedlejším příběhem lásky Amaričana a japonské dívky.
Černý Tulipán (1964)
Romantická dobrodružná klasika,spousta šermířských soubojů, šlechetné činy, velké ideály- kde je tomu konec...
Saigon (1988)
Opět Vietnam, tentokráte jako pozadí kriminálního příběhu, dva maníci objasňují vraždy prostitutek.Má to napětí o spád.