Recenze (464)
Velká filmová loupež (1986)
Při filmu byla využita výstava, která v té době probíhala-jinak je to bláznivina...
Youngblood (1986)
Příběh z hokejového prostředí podkreslený intrikami v hokeji, za pozornost stojí výborná kamera hokejových utkání.
9 a 1/2 týdne (1986)
Zajímalo by mě, jak se asi cítili oba hlavní představitelé téhle erotiky, když k sobě údajně cítili "nepřekonatelný odpor" a měli hrát milostné scény.
Americký ninja (1985)
Známo také jako Americký bojovník: jak infantilní-sám voják v poli zajme a pobije celou armádu najatých ninjů.
Čest rodiny Prizziů (1985)
Můj nejoblíbenější mafiánský film se všemi mafiánskými atributy, výborným Nicholsonem (jak jinak) a svůdnou Turnerovou (jak jinak).
Dobré světlo (1985)
No jo, když něco režíruje Kachyňa, tak v tom jsou většinou nahotinky-aspoň něco.
Doly krále Šalamouna (1985)
Má to být dobrodružně-komediální, ale moc se to nepovedlo. i když v tom hrají dvě hvězdy. Místy se člověk musí zasmát, ale většinou tam, kde by si to asi tvůrci nepřáli.
Jestřábí žena (1985)
Středověká legenda o nešťastných milencích oddělených krutou kletbou je působivá a s dobrými hereckými výkony. Zázraky jsou jen v pohádkách,škoda...
Komando (1985)
90 minut napětí, čítanková ukázka action.Film si neklade žádné umělecké nároky a tak ho musí divák brát.
Legenda (1985)
Pohádkový příběh s působivou kouzelnou atmosférou o boji dobra a zla. Plno postaviček(skřítci,princezny,zlé nestvůry,jednorožec,...), ale Pyšná princezna se mi líbí víc, i když je nesrovnatelně chudší a skromnější,a ještě k tomu černobílá.