Recenze (464)
Nebe může počkat (1978)
Horlivý anděl do přežene a vezme předčasně do nebe Joea, zpátky už to nejde, protože dole zatím tělo spálii v kremaci.A co teď? Jo, to jsou problémy! Není to ale nejhorší a občas se dočkáme i vzrůša.
Tajemné zlo (1987)
Sci-fi action příběh dvou mimozemšťanů, kteří spolu bojují na Zemi a vesele se převtělují a to nejen do lidí. Místy je to až nechutné, ale docela dobře udělané i napínavé,místy i dojemné, zvláště konec.
Těžko ho zabít (1990)
Tvrdý až brutální příběh policisty se odehrává v duchu trendu Seagalových filmů. Motiv ani zpracování sice nepřináší nic nového, ale charisma hlavního hrdiny funguje.
Není sirotek jako sirotek (1986)
Nenáročná podívaná na nesmělého strážmistra VB. kterého jeho matinka, jinak členka PSVB podporuje v jeho snažení.
Kanárská spojka (1993)
Plyšový lev téhle slátanině opravdu sedí...
Jízda (1994)
Říká se: za málo peněz, málo muziky, ale v tomhle případě za málo peněz se udělal docela pohodový film.
Černá kočka, bílý kocour (1998)
Výborné vykreslení prostředí Balkánu včetně mentality obyvatel. Pro nás asi nemyslitelné v něčem takovém žít.Kusturica je opravdu machr.
Nejlepší člověk (1954)
Chvályhodná snaha najít vhodnou roli pro Krále komiků se nepovedla- je to nějaké smutné a unavené. Vlasta Burian po válce už byl jen svým stínem - díky "svému vděčnému" národu.
Co je doma, to se počítá, pánové... (1980)
Volné pokračování úspěšné komedie je prostě "dvojka",ale dá se na to koukat.Jestliže se tomu už teď nesmějeme, tak to znamená, že :buď jsme ztratili smysl pro humor, nebo už nemáme maloměšťáky.
Co je vám, doktore? (1984)
Období režiséra Olmera, kdy ještě věděl, jak se točí dobré divácké filmy. Velká necimrmanovská role Zd. Svěráka.