Poslední recenze (584)
Tulák z širých plání (1973)
Myslím, že ten film nám měl ukázat, že když něco chceme, tak se o to máme usilovat. Cizinec je vše naučil a oni stejně nebyli schopni se ubránit a spoléhali na Cizince. Jaká znásilnění? Ta první si o sex sama říkala a nakonec hekala rozkoší. A ta druhá se s Cizincem líbala jako o život. To dělají znásilněné ženy? A že na začátku zabil 3 muže? Vždyť ho provokovali, přímo si říkali o nářez a ještě je předem varoval. Ten film byl spíš o morálce těch, kdo něco chtějí, tak ať za to bojují a nenechávají to na druhých.
Slzotvůrce (2024)
Takový mix romantiky s dramatem. Zbytečné sexistické scény. Víc bych v tomto příběhu rozvinul vztah hlavní hrdinky s novou matkou. A dobré hudby mohlo být klidně víc.
Cesta za smířením (2021)
Dívat se polovinu filmu na krvavé obličeje, stříkající krev a k tomu rádoby humor... tak to fakt není pro mě.