Recenze (584)
Žít (2022)
Film, který se děsně krásně táhne. Máte tak čas přemýšlet, na co asi v danou chvíli myslí ta či ona postava. Je to, jako byste četli knihu. Děj nic moc, čekal jsem, že se po zbytek života pan Williams do té dobročinnosti víc opře. Krásná irská píseň v podání Billa Nighy.
Miloval jsem svou ženu (2021)
"Neskutečně vás milovala". Jak se pozná, že vás někdo miluje? Že přináší pro druhého oběti. A to v tomhle filmu opravdu nebylo.
The Covenant (2023)
Čím to je, že jeden americký voják postřílí stovky Talibánců a sám vyvázne bez zranění? Asi mají Talibánci slepé náboje!
The Divided Heart (1954)
Ale ten konec mohl být vážně lepší...
Julie, co by bylo kdyby… (2022)
Jednu hvězdičku dávám za hudbu, jinak to je film, ve kterém se po 5 minutách ztratíte.
Severní moře v plamenech (2021)
Hlavní představitelka mě ke konci čím dál víc štvala! Rozhoduje za všechny, dělá si co chce a v momentě, kdy si člověk myslí, že tedy na to má, tak ani neví, že se mají spustit pumpy 🙈
Za čárou (2021)
Děsně trapná slátanina.
Hrdinové a zbabělci (2007)
Mám rád Roberta Redforda, ale tenhle film šel úplně mimo mě. Pamatuji si jen zbytečné 2 životy.
Moonfall (2022)
Reklama na Lexus, film spíš pro děti, skvělé hlášky. Nejvíc se mí líbilo, jak Lexusu v těch zatáčkách na sněhu, hvízdaly gumy 😂
X (2022)
Zvrhlý, ale napínavý horor.