Oblíbené seriály (10)
Gomora (2014)
Poslední království (2015)
Destiny is all. Jako milovník literární předlohy seriálové zpracování beru. A ve skutečnosti se mi zamlouvá každým dílem víc.
Rodina Sopránů (1999)
Je čas na jarní úklid😂 Nejlepší hlášky - škoda, že nemám pamatováka.
Perníkový táta (2008)
Quarry (2016)
Těším se na každý další díl. Výborná atmosféra, skvělá výprava a přesvědčivé výkony herců.
Městečko Twin Peaks (1990)
Přelomový seriál, ke kterému jsem musel dorůst a pak už jsem ho jen hltal. Sice se po vyřešení vraždy LP změnil v postmoderní nastavovanou kaši, ale nečekejte ode mě výtky. Navíc finále tu kaši pěkně zahustilo. Kdo četl v dětství jako já místo stavění lega pohádky, v dospívání mytologické příběhy, legendy o králi Artušovi a potom ještě fantasy, bude si s Davidem Lynchem rozumět. Opomenout nelze detektivky, že Diano. Vzkaz pro zvláštního agenta DC: Leo má nový boty. HT
Na doživotí (2007)
Když se nám doma v jednom týdnu podělala mikrovlnka, topinkovač i vysavač, řekl jsem si jen: "Ok, jsou to jen věci, nejsou důležitý." A věřte mi, že jsem si to řekl i o měsíc dřív, když jsem nacouval do stromu a servisman nám pak opravené auto nabořil v myčce... To mě naučil mistr zenu Charlie Crews.
Ve jménu vlasti (2011)
V žebříčku mých oblíbených seriálů stoupá tento výš a výš. Damian Lewis a Claire Danes jsou už dávno jedněmi z mých nejoblíbenějších, teď se k nim přidal Mandy Patinkin. Hraje svoji postavu opravdu skvěle. Postava Saula se mi moc zamlouvá, takových je pomálu. Nemá asi smysl mluvit o maximálních hereckých výkonech Lewise a Danes - jsou uhrančiví. Ve spojení s výborně propracovanou psychologií postav a všudypřítomným napětím je z toho výsledných 5 hvězd.
Californication (2007)
Profesionálové (1977)
Auto proletí skleněnou stěnou a mně je zase jedenáct. Kultovní seriál.