Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Komedie
  • Drama
  • Akční
  • Animovaný
  • Sci-Fi

Recenze (15)

plakát

ONEMANSHOW: The Movie (2023) odpad!

Tento snímek (označení film naprosto nereflektuje jeho obsah) si zaslouží hodnocení "odpad" ne proto, že by to bylo o "ničem", ale proto, že to je jen a pouze o penězích. Mamonu. Kazmovy žerty a šprýmy jdou stranou a před diváky je jako mrkev před osla zavěšený balík peněz. Je to nevkusný útok na ty nejniternější lidské pudy - zaplatit 250 korun za to, abych sledoval stominutovou reklamu na sponzory jenom proto, abych se na konci dozvěděl, že jestli z toho něco chci mít, měl bych jít do kina znovu. Snímek nemá poselství, postrádá přesah - když večer ulehám do postele, nepřemýšlím o filmu, ale o penězích. Co když zrovna ta moje karta..? Herecké výkony špatné, motivy a nápady vykradené, do toho Kazma sladkobolně oplakávající rozpad svého vztahu. A jako když pejsek a kočička vařili dort to ještě posypeme trpícími dětmi na Ukrajině a nahážeme tam nějaké ty romské sirotky z dětských domovů. Po technické stránce bravurně provedené, nekoukatelné hovno, během jehož sledování se mi obličej několikrát trapností vpáčil sám do sebe.

plakát

Black Adam (2022) 

Tenhle film je jako kousnutí od komára, o kterém víte, že nesmíte škrábat, protože to svědění pak bude nesnesitelný. Tak místo toho škrábete kůži kolem, abyste se uspokojili aspoň trochu. Je to v podstatě jedna velká akce. Je tam tolik akce, že už to ani nelze považovat za akci. Dialogy se drží na absolutním minimu. Dwayne za celou dobu řekne možná dvě souvislé věty, což ostatně zodpovídá na otázku kterou jsem měla před screeningem, totiž jak to bude vypadat, když Dwayne jednou bude muset hrát někoho jiného než Dwayna.  Přitom stačilo tak málo a byla by to introspektivní pecka o mesiášském komplexu USA, který vyváží mír v podobě atomovek, napalmu a nabubřelých superhrdinů.  Tři hvězdičky dávám za naprosto fantastické efekty, které filmu daly správný komiksový nádech. Konečně někdo zpracoval superhrdinu ovládajícího vítr jinak, než jako poletující tělíčko uprostřed tornáda. Pierce Brosnan jako Dr Strange z Wishe taky nezarmoutil a dal tomu příchuť superhrdinského patosu.  Další hvězdičku za to, že se nebáli nahlas vyslovit, že svět není vždycky černobílý a že "americký způsob" není vždycky ten jediný správný. A poslední hvězdička za příběh, ve kterém sice víte, že "to dobře dopadne" (jsou to superhrdinové, jak jinak by to dopadlo), ale cesta k zákonitě dobrému konci je dlážděná dostatkem zajímavého vývoje a chytlavých vedlejších dějových linek.

plakát

Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství (2022) 

Rozuzlení filmu musí být každému jasné hned v okamžiku, kdy se vyjeví motiv hlavního "záporáka". Na doktora Strange až překvapivě plytké, kaleidoskopické vizuální efekty to nezachrání.

plakát

Jurský svět: Nadvláda (2022) odpad!

Představte si, že jdete do kina na Béčkový až Céčkový film, víte o tom a doufáte, že se u něj hlavně pobavíte a za něco přes dvě stovky si po dlouhém týdnu odpočinete u něčeho prostoduchého. A že navzdory této extrémně nízké laťce, kterou by přelezlo i batole s kamerou přilepenou na čele, se v kině nudíte, odpočítáváte minuty a prožíváte vyloženě fyzické utrpení. Postavy se objevují a mizí (pokud nejsou důležité, tak by neměly mít jméno..), akce střídá akci, ale bez ladu, skladu, návaznosti a logiky. "Klíč" k vyřešení zemědělsko-ekologické krize je děvče, které bylo porozenou sebou samou (samosnubný už není jen Yeti). Řečenou krizi navíc způsobily patrně nesmrtelné a žáruvzdorné megakobylky, které navzdory tomu, že jim DOSLOVA hoří zadky, zvládnou uletět několik kilometrů daleko, aby způsobily (působivou) ohnivou show v lese. Těmto absurdním scénám by se člověk i zasmál, kdyby ten film netrval bezmála 2,5 (!!!) hodiny. Motivace hlavního záporáka je nedotažená, většinu problémů, se kterými se hrdinové potýkají, vyřeší deus ex machina a ani přítomnost herců z původního kultovního filmu to nezachrání. Ušetřete dvě stovky a vyspěte se radši doma a zadarmo.

plakát

Cesta jako žádná ze sta (2019) 

Nechápu, že mají tito dva pánové tu drzost uvádět svá jména v jedné větě jako jména Z&H. Film naprosto o ničem, protkaný pseudobulvárními situacemi, kdy jeden nebo druhý z aktérů dramaticky prožívá bolest zad nebo pach na místě, kde se pálí těla. Proč potřebuju vidět, jak dospělý muž dělá scénu jako by mu bylo 5? Proč tyto situace nelze prostě okomentovat, proč uměle vyvolávat drama? O destinacích, které navštívili, jsme se nedozvěděli prakticky nic, film má naprosto nulovou výpovědní hodnotu. Přijde mi, že si zkrátka dva kluci se slovní zásobou na úrovni první lekce Duolinga řekli, že zreprodukují fotografie pánů Z&H a náhodou se jim poštěstilo, že je u toho někdo natočil. Absolutně jsem nepochopila kryptické poznámky o tom, že se jeden z cestovatelů zamiloval, a tak teď bude týden nepřítomen.. Načež druhý z chlapců (opět dramaticky) komentoval, jak je mu bez parťáka smutno a neví, jak to bez něj bude zvládat.. ale za celou dobu jsme je neviděli pořádně interagovat! Když už seděli vedle sebe, koukal jeden do mobilu, maximálně jeden druhému podal flašku. Prázdné a nekonkrétní řeči o smyslu celé výpravy ani nezaslouží komentář.

plakát

Babovřesky 3 (2015) 

Jedna hvězdička za ty roztomilý koupací úbory a scénu s Glórií, která zoufale štká při pohledu na nevkusnou vázu s trpaslíky, kterou ji vnutily místní "babky". Ta váza s trpaslíky jsou Babovřesky 3 a Glorie jsem já. Další Troškův výron trapnosti a prodejnosti. Tohle není "jednoduchá oddechovka", to je třetí nálož cílené destrukce inteligence. Tentokrát film zaplatily jakési pitné mléčné srajdy (celý film se tím mlíkem všichni prolévají, v Babovřeskách asi udeřila epidemie zácpy) a rozpustný šumivý nápoj (který se snažili prodat ještě agresivněji, než to mlíko). Taky se snaží divákům vehementně nacpat jakousi cestovní kancelář, ale to by nebyl Troška, aby ve filmu nějakou CK neměl. Jediný herec, při jehož projevu jsem neměla chuť strčit hlavu do mlýnku na maso, byla (kupodivu) Veronika Žilková. Soutěž o nejtrapnější scénu vyhrává ta s Romy. Jestli se TOMU někdo smál, tak ho lituju a Troškovi gratuluju, protože totální debilizace jedince patrně proběhla úspěšně.

plakát

Bez kalhot XXL (2015) 

Doufám, že se sedadla po každém promítání desinfikují.

plakát

Jurský svět (2015) 

Jedna hvězdička za vodní potvoru, druhá za to, že to hlavní frajerka celý odběhala na šteklích. Film to u mě projel, když se mi už během první půlhodiny pokusil prodat Starbucks, Hilton, Mercedes, Samsung, Coca Colu, ...

plakát

Equalizer (2014) 

Dvouhodinová reklama na SONY.