Poslední recenze (5)
Ucho (1970)
Film se dvěma českými legendami - Bohdalová, Brzobohatý. Psychologické drama, které Vás zavede do dob komunismu. Paranoia spojená se strachem ze svých kamarádů, šéfů, a ze všeho co uděláte Vás nenechá klidnými. A až do konce filmu se stresujete a čekáte, jak to dopadne...
Kameňák 4 (2013)
Komedie od Zdeňka Trošky mám docela ráda, tak jsem dala šanci i pokračování komedie - i když režírované Janem Novákem. Bohužel tato "komedie" mě naprosto zklamala. Hvězdičku má za těch pár scén, u kterých jsem se zasmála.
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Další ze skvělých filmů P. Jacksona. Bohužel musím konstatovat, že bitva o Helmův žleb je prostě jiná třída. Zde už bylo zbytečně moc efektů (viz Legolas překonávající zemskou gravitaci skákající po kostkách), jako chyb ve střihu - kde se vzaly kozy? Také drak by si zasloužil víc prostoru, než jen prolog - protože ten byl perfektní. Tedy až na scénu s lukem - opět trochu přehnané, ale aspoň se člověk zasmál. Bohužel je to tak, jak už jsem někde četla - když P. J. točil Pána prstenů, nic takového tu ještě nebylo a svoje původní dílo už nepřekoná. Hobit je nicméně plnohodnotným filmem, kde se dočkáte napětí, šílenství, slz i smíchu.